BRD Romania, una dintre principalele banci care activeaza in momentul de fata in Romania, a anuntat in mod oficial instituirea unor masuri care sunt obligatorii pentru toti clientii sai din tara, iar asta pentru ca incepand cu data de 1 octombrie a intrat in vigoare un nou ordin al presedintelui ANAF privind popririle.
BRD Romania explica mai jos ce fel de modificari aduce acest ordin cand vine vorba despre popriri, iar asta pentru ca ANAF obliga acum bancile sa ii transmita informatii cu privire la banii din conturile romanilor, iar asta pentru a se sti ce sume pot fi transmise catre autoritati pentru a se impune impozite.
Conform celor de la BRD, vorbim despre masuri care sunt obligatorii pentru toate bancile din Romania, nu doar pentru aceasta, iar asta deoarece autoritatile vor sa extraga mai rapid banii din conturile romanilor, pentru a avea lichiditati mai rapid, cand vine vorba despre popririle care sunt impuse.
BRD explica deasemenea mai jos exact ceea ce se intampla din cauza acestor noi reglementari, insa pe website-ul bancii exista deasemenea si alte tipuri de informatii oficiale foarte importante cu privire la felul in care popririle vor fi facute in toata tara, asa ca e bine sa stiti din timp tot ceea ce se va intampla.
Începând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora.
Pentru popririle emise de ANAF și înființate electronic începând cu 01.01.2021, BRD, alături de celelalte bănci din România, comunică în mod automat către ANAF informații cu privire la sumele care se pot plăti pentru popririle fiscale active (sold cert). Transmiterea de sold cert se face după înființarea popririi fiscale la Bancă, precum și ori de câte ori sunt încasate sume în conturile clienților popriți la nivel BRD (debitori).
This post was last modified on oct. 30, 2023, 12:45 PM 12:45