BANCA Transilvania: ATENTIONARE Oficiala cu 4 Mesaje Importante pentru Toti Clientii

BANCA Transilvania ii atentioneaza in mod oficial pe clienti, prin 4 mesaje importante, iata ce trebuie sa stii imediat si de ce este important.

BANCA Transilvania ATENTIONARE Oficiala 4 Mesaje Importante Toti Clientii

BANCA Transilvania, una dintre cele mai mari institutii financiare care activeaza in Romania la ora actuala, a decis sa le aduca in atentie tuturor clientilor 4 mesaje importante, despre care ei trebuie sa stie imediat, pentru ca vorbim despre protectie impotriva celor care vor sa le fure banii din conturi.

BANCA Transilvania explica mai jos, in cele 4 mesaje, cum putem sa ne asiguram ca banii care nu mai sunt disponibili in conturile noastre, au fost intr-adevar cheltuiti pe ceea ce am cumparat noi si nu au fost retrasi de catre necunoscuti, care ar putea avea acces la datele noastre personale, inclusiv ale cardurilor.

Informatiile pe care cei de la BANCA Transilvania ni le transmit nu sunt tocmai noi, iar asta pentru ca de multe ori am avut parte de informari similare cu privire la metodele prin care ne putem proteja banii, asa ca e important sa avem in vedere toate aceste detalii, daca vrem intr-adevar sa ne protejam finantele.

BANCA Transilvania stie foarte bine cat de multi romani pot fi afectati de cei care vor sa le fure banii, asa ca ne aduce in atentie doar informatii importante, care sunt si de foarte mare ajutor, iar in cazul nostru, e bine sa le avem in vedere, pentru ca ele ne pot scuti de foarte mari batai de cap.

Ți se pare ca banii din cont s-au terminat prea repede ? E bine să îți verifici tranzacțiile, uite alternativele. BT Pay: Selectezi din aplicație cardul care te interesează și poți vedea detaliile tranzacțiilor efectuate cu acel card. NeoBT: Faci următorii pași – Produse/Conturile mele sau Cardurile mele/Tranzacții.

BT Visual Help: Sună la: 0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Conturi și Tranzacții și apoi alegi contul pentru care vrei să vezi tranzacțiile din ultimele 3 zile, inclusiv sumele blocate pe cont (din tranzacții care încă nu s-au decontat). Apple Pay: Mergi la cardul care te interesează și poți vedea detaliile tranzactiilor efectuate cu acel card prin Apple Pay.