BANCA Transilvania, una dintre principalele banci pe care se bazeaza milioane de romani din toata tara pentru servicii bancare la ora actuala, a decis sa ii instiinteze pe toti in legatura cu ceea ce trebuie sa stie in legatura cu situatia in care si-au pierdut telefonul pe care au instalata aplicatia BT Pay, sau sisteme de plata cu telefonul.
BANCA Transilvania explica in mod oficial mai jos faptul ca, in asemenea situatii trebuie sa fim extrem de vigilenti si sa anuntam imediat banca despre situatie, iar asta pentru ca daca actionam din timp, exista posibilitatea ca pierderile de bani sa poata fi evitate, ceva ce oricine intr-o asemenea situatie isi doreste.
Explicatiile pe care cei de la BANCA Transilvania le ofera mai jos sunt foarte utile pentru extrem de multi romani, iar asta deoarece in momentul de fata exista pericole la orice colt cand vine vorba despre fraudele bancare, asa ca trebuie sa fim extrem de vigilenti in legatura cu modul in care ne administram banii.
BANCA Transilvania are pe website-ul sau mai multe informatii cu privire la modurile in care ne putem proteja de problemele de acest gen, iar asta pentru ca trebuie sa fim mereu vigilenti in legatura cu ceea ce se intampla cu telefoanele in care avem instalata aplicatia BT Pay, sau pe care le folosim pentru plati cu telefonul.
Ți-ai pierdut telefonul pe care aveai instalată aplicația BT Pay, Apple Pay, Google Pay sau Garmin Pay ? Blochează urgent cardul: sună-ne la 0264 308 028, colegii noștri de la Call Center sunt pe fază 24/7 sau hai în oricare unitate BT. Verifică tranzacțiile efectuate cu cardul tău, prin oricare din următoarele canale.
Call Center, Internet și Mobile Banking BT24/ Neo (dacă mai ai acces) sau în oricare sediu al bancii. Ai tranzactii pe care nu le recunosti? Atunci aceste tranzactii trebuie anuntate, iar noi incercam recuperarea sumelor. Te ajută: colegii noștri din Call Center (sună-ne la 0264 308 028) sau scrie-ne la BT24@btrl.ro/ neo@btrl.ro (în funcție de ce aplicație folosești); consilierii noștri din orice unitate BT.