CEC Romania a decis sa transmita o notificare pentru toti clientii din Romania, un avertisment fiind emis in mod oficial pentru acestia cu privire la siguranta banilor, iar asta pentru ca in atentia oamenilor este adus faptul ca trebuie sa fim extrem de vigilenti in legatura cu atasamentele si link-urile din email-uri.
CEC Romania detaliaza mai jos la ceea ce trebuie sa ne uitam cand primim un email de la o persoana necunoscuta, iar asta pentru ca in anumite cazuri, acestea pot fi malitioase si gandite pentru a ne fura datele personale, implicit banii, ceea ce desigur ca poate fi o problema extrem de serioasa pentru multi oameni.
CEC Romania Notifica Toti Clientii cu un Avertisment privind Siguranta Banilor
Conform celor de la CEC, nu trebuie sa transmitem nimanui informatii oficiale cu privire la cardurile noastre, indiferent care ar fi acestea, asa ca trebuie sa ramanem in continuare extrem de vigilenti, pentru ca nu putem sti sub ce forma poate fi directionat un atac de tip phishing impotriva noastra la un moment dat.
CEC a emis in repetate randuri informati de acest gen pentru clientii din toata Romania, astfel ca mereu trebuie sa fim extrem de vigilenti cu privire la ceea ce transmite, pentru atacurile de tip phishing sunt in desfasurare in continuare si sunt tot mai sofisticate, deci putem deveni rapid victime fara sa stim.
Atenție la atașamente: evită să accesezi link-uri sau atașamente din e-mail-uri suspecte. Folosește o soluție de securitate actualizată (antivirus). Protejează-ți datele: nu transmite nimănui datele cardurilor tale – număr card, CVV, PIN, username-uri, numere de telefon și parole.
Nu transmite informații trecute în cartea de identitate. Nu confirma tranzacții cu cardul pe care nu le-ai inițiat. Transmite-ne orice mesaj care pare a fi o încercare de fraudă la adresa integritate@cec.ro.