Raiffeisen Bank: Noul AVERTISMENT de ULTIM MOMENT Emis Clientilor din Romania

Raiffeisen Bank: Noul AVERTISMENT de ULTIM MOMENT Emis Clientilor din Romania

Raiffeisen Bank a decis sa emita in mod oficial un nou avertisment de ultim moment pentru clientii din toata Romania, iar asta in conditiile in care a hotarat ca trebuie sa ne aduca in imediata atentie o serie de informatii cu privire la fraudele online, care din pacate inca mai au loc in aceasta perioada.

Raiffeisen Bank explica in mod oficial mai jos ce trebuie sa facem daca exista posibilitatea de a deveni victima unei fraude online, iar asta in conditiile in care in ultimele luni tot mai multe persoane au fost pacalite sa isi cedeze datele personale, si nu numai, catre hackeri care nu le-au vrut binele in vreun fel.

Raiffeisen Bank nu este la primul avertisment cu informatii despre modalitatile prin care romanii pot avea datele furate prin diverse metode, inclusiv falsele investitii, asa ca trebuie sa fim mereu foarte vigilenti in legatura cu ceea ce se intampla, astfel incat nimeni sa nu ne poat apacali si sa ne lase fara bani.

Raiffeisen Bank: Noul AVERTISMENT de ULTIM MOMENT Emis Clientilor din Romania

Stim că ai deveni suspicios dacă un necunoscut te-ar aborda pe stradă și ți-ar spune: „Lasă geanta asta plină cu bani unde îți spun eu, nu pune întrebări și primești 10% din sumă”.

Fii la fel de vigilent și în mediul online! Mai ales când primești mesaje nesolicitate, prin care ești îndemnat să încasezi bani sau să faci depuneri, plăți, transferuri ori diverse tranzacții pentru persoane necunoscute. Nu răspunde niciodată acestor mesaje venite pe mail, prin intermediul serviciilor de mesagerie precum SMS, WhatsApp sau pe rețele sociale.

Nu furniza date cu caracter personal și nu facilita încasări sau plăți pentru necunoscuți. Astfel, eviți să fii atras în scheme care te pot transforma, fără voia ta, în cărăuș de bani pentru activități ilegale.

Dacă ți-ai dat seama că ai fost contactat și ademenit pentru astfel de activități, anunță imediat Poliția prin depunerea unei plângeri (fizic sau online pe site-ul Poliției Române) și banca, sunând la *2000. Mai multe date de contact aici. Siguranța ta este prioritatea noastră. Ți-am pregătit mai multe sfaturi utile, pe care le actualizăm periodic. Citește-le cu atenție pe website.