ENGIE, unul dintre principalii furnizori de energie electrica si gaze naturale pentru clientii din toata Romania la ora actuala, a decis sa aduca in atentia a milioane de clienti din tara, ceea ce trebuie sa stie cu privire la transmiterea indexului autocitit in perioada 12 – 22 ianuarie, din cauza problemelor care exista.
ENGIE explica in mod oficial mai jos faptul ca implementeaza o serie de schimbari pentru sistemele sale, care au cel mai probabil legatura cu e-Factura si modificarile pe care compania le face in baza cererilor ANAF de regandire a sistemului de facturare, dupa cum prea bine stiti deja unii dintre voi.
ENGIE explica foarte clar mai jos cum ar trebui sa actionam pentru a putea transmite indexul autocitit in aceasta perioada, deci e bine sa fim foarte atenti la ceea ce se intampla, astfel incat sa primim de la companie facturi cat mai corecte in legatura cu orice fel de consum pe care il inregistram la un moment dat.
Informarea ENGIE cu o Instiintare in Atentia Tuturor Clientilor din Intreaga Romanie
Perioada ta de transmitere a indexului autocitit se suprapune cu intervalul 12 – 22 ianuarie ? Iată ce trebuie să ai în vedere:
- În perioada menționată, nu vei putea transmite indexul tău autocitit, ca urmare a actualizării sistemelor noastre informatice. Vei putea trimite următorul index autocitit în luna februarie.
- În acest caz, factura ✉aferentă lunii ianuarie se va emite în baza convenției de consum, stabilită prin contract, sau a indexului citit de către operatorul de distribuție.
Menționăm că, o dată la trei luni, operatorul de distribuție citește contorul într-o perioadă prestabilită și transmite datele furnizorului, care va emite o factură de regularizare.