Recordul BANCA Transilvania care a Impresionat Clientii din Toata Romania

BANCA Transilvania le vorbeste clientilor din toata Romania despre un record impresionant care a fost inregistrat, iata ce transmite institutia financiara.

Recordul BANCA Transilvania Impresionat Clientii Toata Romania

BANCA Transilvania, de departe una dintre principalele banci care activeaza in Romania la ora actuala, a anuntat in mod oficial un record impresionant care vizeaza toti clientii din tara. Dupa cum puteti vedea si din imaginea de mai jos, cei de la BANCA Transilvania vorbesc in mod oficial despre sistemul Intreb BT, care a fost vizitat de peste 5 milioane de ori in cursul anului 2023, o realizare cu adevarat impresionanta pentru institutia financiara.

BANCA Transilvania stie foarte bine cat de important este pentru toti clientii din Romania sa primeasca foarte rapid informatii cu privire la serviciile sale, astfel ca sectiunea Intreb BT a fost creata fix in acest sens. Daca ati accesat-o pana acum, sau daca vreti sa o accesati, veti observa ca in cadrul ei sunt oferite informatii cu privire la multe dintre serviciile bancii, dar si raspunsuri la multe dintre intrebarile pe care le pot avea clientii din Romania.

Recordul BANCA Transilvania care a Impresionat Clientii din Toata Romania

Recordul BANCA Transilvania Impresionat Clientii Toata Romania infografic
FOTO: Banca Transilvania.

BANCA Transilvania a creat aceasta sectiune pentru a-i ajuta pe clienti sa obtina raspunsuri rapide la intrebarile pe care le au, fara a merge la banca, sau a intreba un angajat al bancii despre ele. Cu peste 5 milioane de accesari in 2023, e clar ca sectiunea Intreb BT este foarte utila pentru clientii din Romania, iar asta a motivat banca sa implementeze inclusiv inteligenta artificiala pentru a usura munca de cautare a clientilor din Romania.

BANCA Transilvania vorbeste pe website-ul sau despre utilitata Intreb BT, dar si despre faptul ca informatiile au fost accesate nu doar din Romania, ci si din multe alte zone de pe glob, ceea ce demonstreaza ca era necesara. Puteti vedea si in imaginea de mai sus cam cat de mult au folosit oamenii acest sistem, si desigur ca asta poate impulsiona banca sa ia decizii de a extinde functionalitate ain viitor, cu implementarea altor functii utile.

BANCA Transilvania stie foarte bine cat de mult au romanii nevoie de sisteme de acest gen, asa ca va fi interesant de vazut in viitor cam cum se va schimba Intreb BT pentru a le oferi clientilor cele mai bune servicii posibile.