PPC Energie, unul dintre cei mai mari furnizori de energie electrica si gaze naturale din Romania la ora actuala, a decis sa aduca in atentia a milioane dintre clienti ENEL o obligatie foarte importanta pe care ei o au si pe care trebuie sa o respecte, iar asta pentru ca vorbim despre o masura ce nu trebuie ignorata.
PPC Energie explica mai jos faptul ca, in situatia in care se schimba ceva in documentele noastre de identificare, sau numarul de telefon, avem obligatia de a anunta compania, pentru ca in cazul in care avem nevoie sa interactionam cu angajatii sai, acestia vor avea posibilitatea de a ne identifica rapid.
Masura despre care vorbeste PPC Energie este pusa in aplicare de foarte multa vreme, iar asta pentru ca ENEL le-a cerut si in trecut clientilor sa furnizeze informatii importante de acest gen, deci e bine sa ne uitam cu mare atentie la ceea ce ni se cere, pentru a indeplini obligatiile care ne sunt puse in fata.
PPC Energie are pe website-ul ENEL mai multe informatii cu privire la ceea ce trebuie sa facem pentru a indeplini de indata aceasta obligatie, asa ca e bine sa va uitati acolo, pentru a fi siguri ca nu exista o problema in cazul neindeplinirii la timp, si nu vom putea interactiona cu angajatii companiei la nevoie.
Ți-ai schimbat adresa de e-mail, buletinul sau ai un nou număr de telefon? Dacă te afli în oricare dintre situațiile menționate anterior, iar datele respective țin și de relația contractuală cu noi, îți recomandăm să le actualizezi, simplu și rapid! Astfel, toate informațiile legate de contractul tău ajung la tine. Cum faci asta?
Intră pe website, introdu codul de plată și codul de client (pe ambele le găsești pe prima pagină a facturii tale de energie), iar apoi alege ce date personale dorești să actualizezi. Ulterior, vei primi o confirmare și un număr de înregistrare pentru solicitarea de actualizare a datelor.