BANCA Transilvania, cea mai mare institutie financiara din Romania si una dintre cele mai mari din Europa de est, a emis o alerta extrem de serioasa pentru clientii sai din toata tara, iar asta pentru ca aduce in imediata noastra atentie o problema majora, cea a fraudelor online si furtul datelor personale.
BANCA Transilvania explica mai jos faptul ca nu trebuie sa ne incredem in persoanele care ne apeleaza si cer informatii personale, pretinzand ca sunt reprezentanti ai bancii, iar asta pentru ca vorbim cel mai probabil despre o tentativa de frauda prin telefon, deoarece banca nu cere asemenea informatii in acest mod.
Dupa cum puteti vedea si in explicatiile de mai jos, cei de la BANCA Transilvania incearca sa ne puna in vedere faptul ca obiectivul persoanelor care se afla in spatele acestui tip de apeluri este de a obtine cat mai usor informatiile noastre personale, si este esential ca noi sa nu furnizam niciun fel de date care sa ne compromita.
BANCA Transilvania Emite o ALERTA Extrem de Importanta Tuturor Clientilor din Romania
BANCA Transilvania nu este la prima alerta de acest gen pentru clientii sai din Romania, astfel ca unii dintre voi cel mai probabil ati mai citit altele similare, deci e foarte important sa fim extrem de vigilenti cand vine vorba despre ceea ce ni se cere prin telefon si ceea ce oferim persoanelor care fac acest lucru.
Infractorii pot folosi instrumente pentru a suna de pe numere care par fi de la call center BT (sau ale subsidiarelor BT), sub pretextul aprobării unui credit, spre exemplu, pentru care au nevoie de datele tale personale – printre care și toate datele cardului.
Obiectivul lor este de a obține toate datele tale personale și ale cardului, pentru a avea acces la cont și la banii tăi. Este important să nu oferi nimănui toate datele cardului și dacă ai suspiciuni în ceea ce privește un apel sau un mesaj primit, scrie-ne cât mai curând sau sună-ne la 0264 308 028, iar noi vom verifica situația.