ING Bank, una dintre principalele institutii financiare din Romania la ora actuala, a decis sa aduca in imediata atentie a tuturor clientilor din tara, o problema foarte serioasa pe care ei nu trebuie sa o ignore, iar asta pentru ca aplicatia Home’Bank pentru iPhone si Android este in discutie la ora actuala.
ING Bank spune ca daca nu ne mai putem loga in cadrul aplicatiei Home’Bank pentru iphone si Android, atunci exista posibilitatea sa fie nevoie imediata de o actualizare a acesteia, pentru a putea accesa din nou instrumentele care ne ofera posibilitatea de a ne administra conturile inclusiv de pe telfeoanele mobile.
Conform celor de la ING Romania, ca parte a proceselor de asigurare a sigurantei banilor utilizatorilor, certificatele de securitate ale aplicatiei Home’Bank au fost actualizate, astfel ca e nevoie si ca aplicatia sa fie actualizata pentru a putea accesa in continuare banii si a dispune de ei oricum dorim.
IN Romania spune ca nu trebuie sa instalam aplicatia decat din Google Play Store si App Store, dar si ca nu trebuie sa accesam link-uri necunoscute care ne recomanda sa o instalam, iar asta pentru ca riscam sa ne expunem telefoanele mobile in fata hackerilor, care nu vor decat sa ne faca mult rau.
Logarea în Home’Bank îți dă bătăi de cap azi ? Păi poate nu ai ultima versiune a aplicației. Ca parte a procesului periodic de reînnoire a certificatelor de securitate, aplicația ING Home’Bank a primit un update. Așa că te vei putea loga din nou doar după actualizarea ei din Play Store sau App Store. P.S.: Nu accesa linkuri pentru actualizarea aplicației primite pe alte canale de comunicare, dacă nu ai certitudinea că mesajul este de la noi.