Orange, Vodafone, DIGI Mobil, Telekom sunt in centrul unui anunt oficial facut de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), care a pus un accent deosebit pe transparența și controlul consumatorilor asupra serviciilor de telefonie și acces la internet.
Orange, Vodafone, DIGI Mobil, Telekom au, de catre ANCOM, clientii vizati de un anunt oficial privind masurile prin care se pot asigura de o monitorizare eficientă a consumului de servicii electronice, stabilind o limită de consum de 50 EUR/250 RON (fără TVA) peste valoarea abonamentului, la atingerea căreia furnizorii sunt obligați să informeze consumatorii.
Orange, Vodafone, DIGI Mobil, Telekom au implemenatat aceste masuri în sprijinul utilizatorilor, la cererile ANCOM din trecut, oferindu-le posibilitatea de a urmări în timp real consumul serviciilor contractate și de a fi informați în momentul în care costurile suplimentare ating pragul stabilit. Prin această politică, ANCOM vizează reducerea surprizelor neplăcute legate de facturarea excesivă și încurajează o mai bună gestionare a finanțelor personale sau ale afacerii.
Orange, Vodafone, DIGI Mobil, Telekom: OBLIGATIA pe care ANCOM o aduce in ATENTIA a Milioane de Romani
Orange, Vodafone, Telekom și DIGI Mobil, principalii operatori de telecomunicații din România, și-au exprimat deja angajamentul de a respecta obligatiile impuse de ANCOM. Aceste companii trebuie s apuna la dispoziția consumatorilor instrumente și aplicații prin care aceștia pot verifica oricând nivelul de consum și pot primi notificări proactive, facilitând astfel un control mai strict asupra cheltuielilor.
Orange, Vodafone, DIGI Mobil, Telekom, în cazul serviciilor postpaid, specificul cartelelor preplătite oferă deja o formă de control implicit, plățile efectuându-se în avans. Cu toate acestea, pentru serviciile cu plată ulterioară, informarea la atingerea limitei de 50 EUR/250 RON reprezintă o obligatie a operatorilor pentru protecția consumatorilor împotriva costurilor neașteptate, mai ales când acestea includ accesarea serviciilor cu valoare adăugată.
Orange, Vodafone, DIGI Mobil, Telekom nu se limitează doar la respectarea acestor cerințe minimale, ci își propun să ofere o experiență cât mai plăcută clienților lor. De exemplu, prin intermediul aplicațiilor mobile dedicate, utilizatorii pot gestiona serviciile active, pot opta pentru planuri tarifare mai avantajoase sau pot activa diverse opțiuni și pachete suplimentare, având totodată posibilitatea de a renunța expres la informările despre limita de consum.
Consumatorii, inclusiv microîntreprinderile, întreprinderile mici și organizațiile non-profit, beneficiază de dreptul de a fi protejați în fața unor costuri neplanificate, având posibilitatea de a opta pentru o transparență totală în ceea ce privește serviciile de comunicații electronice.
This post was last modified on mart. 9, 2024, 12:52 PM 12:52