Raiffeisen Bank, una dintre cele mai mari banci din Romania la ora actuala, a decis sa anunte o decizie oficiala de ultim moment, pe care o pune in aplicare pentru clientii din toata Romania, o serrie de masuri importante fiind aplicate. Conform celor de la Raiffeisen Bank, vorbim despre masuri care au menirea de a le oferi clientilor din Romania posibilitatea de a isi reinnoi informatiile de identificare mult mai rapid decat de obicei, direct din propriile telefoane mobile.
Raiffeisen Bank explica mai jos faptul ca, este obligatia sa legala sa actualizeze periodic datele de identificare ale clientilor sai, un proces esential pentru mentinerea sigurantei conturilor bancare si a banilor din ele. Pentru a simplifica si mai mult acest proces, cei de la Raiffeisen Bank au implementat o tehnologie pentru recunoasterea imaginii in cadrul aplicatiilor Smart Mobile pentru iPhone si Android, astfel incat actualizarea datelor sa poata fi facuta de la distanta.
Raiffeisen Bank: Decizia Oficiala de ULTIM MOMENT cu Masuri pentru Clientii din Romania
Raiffeisen Bank elimina astfel necesitatea ca un client sa mai mearga in vreuna dintre agentiile sale pentru a-si actualiza datele personale, totul fiind facut de pe iPhone si Android, cu aplicatia Smart Mobile instalata in prealabil. Raiffeisen Bank a lansat aceasta functionalitate acum mai putin de o luna, iar aproximativ 5.000 de clienti au folosit-o deja pentru a isi actualiza datele personale din aplicatia Smart Mobile, insa probabil ca numarul va mai creste.
Raiffeisen Bank spune ca acest sistem functioneaza exclusiv pentru clientii persoane fizice, care au carti de identitate emise in Romania, astfel ca in cazul altor persoane nu se poate pune problema folosirii sistemului pentru acest proces. Avand in vedere ca Raiffeisen Bank trebuie sa actualizeze in mod obligatoriu datele clientilor sai, oferirea unor procese de acest gen este o metoda foarte buna de a convinge oamenii sa faca acest lucru mai usor si mai des.
Raiffeisen Bank va mai oferi cu siguranta in viitor informatii cu privire la felul in care aceasta functionalitate va fi utilizata de catre clientii sai, asa ca nu ramane decat sa vedem cat de multa lume va avea nevoie de ea, in final.