Electrica, compania care furnizeaza energie electrica si gaze naturale pentru milioane de romani din intreaga tara in fiecare zi, a decis sa aduca in imediata atentie a clientilor o serie de informatii extrem de importante pentru noi. Mai exact, cei de la Electrica au hotarat sa publice informatii cu privire la numarul de plangeri pe care le-au inregistrat in cursul anului 2023 de la clientii din toata Romania, iar dupa cum puteti vedea si mai jos, vorbim despre cifre mari.
Electrica spune ca a avut in 2023 nu mai putin de 130.674 de plangeri trimise de catre clientii sai, cifrele dezvaluind cat de multe probleme au avut de fapt clientii din toata Romania cu serviciile de gaze naturale si electricitate ale companiei. Vasta majortate a acestor plangeri, conform Electrica, au vizat clientii casnici, in timp ce putin peste 6% au vizat clientii non-casnici, deci vorbim despre dificultati mai mari pentru oamenii obisnuiti, decat pentru companii.
Electrica: Informarea Oficiala de ULTIM MOMENT de care sunt Vizati Clientii din Romania
Electrica spune ca formularul sau online a fost principala metoda prin care clientii au trimis plangerile in legatura cu serviciile furnizate, ceea ce nu mira, avand in vedere ca este si cel mai usor de folosit instrument pentru raportari. Notificarile prin telefon, email, fax, sau posta, au avut o pondere mult mai mica in plangerile primite de catre Electrica de la clientii din toata Romania, astfel ca romanii prefera sa foloseasca in principal formularul de contact si nu altceva.
Electrica nu ofera in raportarea sa si detalii cu privire la natura plangerilor pe care le-au avut clientii sai, asa ca din acest punct de vedere nu avem informatii in legatura cu ceea ce s-a intamplat, cel putin deocamdata. Electrica nu spune nici cat a durat rezolvarea plangerilor depuse de catre clientii sai, atfel ca nici din acest punct de vedere nu avem informatii clare cu privire la situatia prin care au trecut oamenii, dar majoritatea dureaza cateva ore.
Electrica are pe website-ul sau o varietate de detalii cu privire la felul in care sunt rezolvate plangerile clientilor si ceea ce trebuie facut pentru o rezolvare cat mai rapida a acestora, asa ca e important sa stiti si asta.