Electrica, principalul furnizor de energie electrica pentru aproape 4 milioane de romani din intreaga tara la ora actuala, aduce in atentia tuturor romanilor o serie de explicatii cu privire la problemele inregistrate in cursul anului 2023. V-am spus intr-un articol anterior ca in cursul anului 2023, Electrica a inregistrat nu mai putin de 130.674 plangeri de la clientii din toata Romania, iar dintre acestea, vasta majoritate, 74.158 la numar, au vizat problemele de facturare.
Electrica le-a rezolvat aproape pe toate in termenul legal, mai putin 90, care au depasit perioada legala in care trebuiau sa fie rezolvate, insa in rest lucrurile par sa fi mers intr-o directie care sa fi dus la oferirea de explicatii pentru clienti. Cand vine vorba despre problemele in sine, Electrica spune ca este vorba despre mai multe situatii, incepand cu explicarea componentelor care sunt inscrise pe facturile emise de catre companie, cantitati, estimare, reduceri, etc.
Problemele ELECTRICA si Explicatiile Oficiale IMPORTANTE pentru Clientii din Toata Romania
Electrica spune deasemenea ca problemele legate de facturi au vizat inclusiv transmiterea la operatorul de distributie a solicitarilor de recitire a echipamentelor de masurare, sau oferirea de informatii legate de perioadele in care acestea erau defecte. Incheierea conventiilor de consum, sau transmiterea catre clienti a recomandarii de a comunica indexul autocitit in perioada de pe factura au fost deasemenea printre problemele pe care Electrica le-a raportat.
Electrica spune ca a instiintat deasemenea clientii prin raspunsuri preliminare/finale cu privire la demersurile facute de catre operatorul de distributie pentru solutionarea plangerilor, dar si modalitatile de rezolvare a lor. Electrica a mai avut si 40.332 plangeri cu obiecte diverse, de la clientii finali, ele vizand transferuri de bani, probleme cu emiterea facturilor, sau alte situatii care nu au fost foarte grave si care au fost solutionate mai simplu pentru clienti.
Electrica da de inteles ca a avut multe probleme in cursul anului 2023 in derularea serviciilor pentru clientii din Romania, insa vasta majoritate dintre ele au fost rezolvate, dar foarte important, in timpul specificat de lege.