Electrica, de departe cel mai mare furnizor de servicii de energie electrica pentru aproape 4 milioane de romani din intreaga tar ala ora actuala, a decis sa puna in imediata atentie a romanilor un anunt formal foarte serios. Conform celor de la Electrica, in anul 2023, brand-ul sau s-a plasat pe locul 7 in topul celor mai valoroase brand-uri romanesti, o pozitionare extrem de buna, dar stagnanta in comparatie cu anul trecut, ceea ce nu surprinde.
Electrica are brand-ul estimat la o valoare de 260 de milioane de euro, in crestere cu 28% fata de esteimarea facuta anul trecut, diferenta fiind una insemnata, care ar trebui sa fie laudata, pentru ca importanta sa continua sa creasca. Evaluarea a fost facuta de catre compania Brand Finance, una dintre cele mai reputate la nivel mondial cand vine vorba despre valoarea brand-urilor companiilor, astfel ca Electrica ramane in elita companiilor din Romania.
Electrica: Noua Confirmare Formala de ULTIM MOMENT, in Vederea MILIOANELOR de Clienti din Romania
Electrica a fost surclasata de Petrom, DIGI, BANCA Transilvania, DEDEMAN, eMAg si DACIA, producatorul de masini avand un brand care valoreaza 1.062 miliarde de euro, normal, daca ne gandim cate masini vinde in fiecare an. Electrica are o activitate de peste 125 de ani in Romania, si chiar daca este surclasata de catre alte companii mult mai tinere, reuseste totusi sa se pozitioneze inaintea unor companii mari, precum BRD, BCR sau Rompetrol.
Electrica este o companie care genereaza venituri de miliarde de euro anual, iar asta a contat cu siguranta in stabilirea valorii brand-ului sau, ceea ce este perfect normal, insa si usurinta cu care este recunoscut joaca un rol foarte serios. Chiar daca Electrica are un brand care are o valoare foarte mare, asta n-o ajuta dincolo de valoarea totala a companiei, pentru ca nu va convinge de unul singur mai multi romani sa devina clienti ai companiei in anii urmatori.
Electrica face in mod constant investitii in infrastructura sa de furnizare a energiei electrice, astfel ca este de asteptat sa faca vanzari mai mari in anii urmatori, sa adune clienti mai multi si sa ii creasca valoarea brand-ului.