Raiffeisen Bank, una dintre bancile comerciale cele mai mari din Romania la ora actuala, a anuntat in mod oficial masurile pe care le impune in aceste zile in Romania pentru toti clientii care folosesc serviciile sale, iar asta pentru ca vestile sunt importante. Conform celor de la Raiffeisen Bank, in data de 1 mai, agentiile din toata tara urmeaza sa fie inchise, ceva la care ne asteptam, avand in vedere ca procedura este identica in fiecare an pentru banca comerciala.
Raiffeisen Bank spune in cadrul website-ului sau ca inclusiv in perioada 3 – 6 mai urmeaza sa fie inchise aproape agentiile din Romania, exceptie facand cele care activeaza in cadrul centrelor comerciale si mall-urilor, care vor avea un program diferit. Masurile pe care Raiffeisen Bank le pune in aplicare in aceasta perioada nu sunt unice, iar asta pentru ca nu doar aici le vedem implementate, ci inclusiv la alte banci din Romania in aceste zile.
Raiffeisen Bank: Masurile Oficiale de ULTIM MOMENT Anuntate de Saptamana Aceasta in Toata Romania
Raiffeisen Bank spune ca in data de 2 mai, programul agentiilor sale va fi cel obisnuit, astfel ca nu trebuie sa ne facem griji din vreu punct de vedere, pentru ca vom putea ajunge in ele pentru a rezolva orice fel de probleme si nu doar atat. Situatia va fi identica si din data de 7 mai, atunci cand in toate unitatile din tara se va reveni la programul normal, agentiile Raiffeisen Bank urmand a fi disponibile din nou pentru clienti, dar pe website aveti programul de Paste 2024.
Raiffeisen Bank a procedat la fel inclusiv in cursul anilor trecuti, cand a inchis deasemena agentiile din aproape toata tara, iar cele din centrele comerciale si mall-uri au avut intotdeuana un program care a fost diferit. Desigur ca Raiffeisen Bank ne recomanda sa verificam programul centrelor comerciale si al mall-urilor in aceasta perioada, pentru a fi siguri ca atunci cand ajungem intr-unul dintre ele, vom putea afla informatii de la agentii.
Raiffeisen Bank spune deasemenea ca in aceasta perioada, departamentul Call Center nu va functiona, astfel ca vom primi doar raspunsuri automate la intrebari predefinite, daca avem probleme cu serviciile pe care ni le furnizeaza banca.