Netflix, deși o companie relativ nouă în domeniul tehnologiei, a captat atenția agenților de publicitate cu o inițiativă numită TV-School TV. Miercuri, Netflix a dezvăluit planurile sale de a produce zeci de emisiuni și filme menite să atragă și să stârnească discuții între spectatori.
Netflix, in cadrul unei prezentări avansate, a scos în evidență o serie de conținuturi MSSSUVE, inclusiv două jocuri de Crăciun de la NFL, un an de meciuri WWE și un nou film cu Cameron Diaz și Jamie Foxx, intitulat „Înapoi în acțiune”. De asemenea, Netflix a anunțat o nouă serie creată de Mindy Kaling, cu Kate Hudson în rol principal. Diaz, Foxx, Kaling și Hudson au fost prezenți la eveniment, adresându-se unui grup select de cumpărători și jurnaliști media.
Într-un context în care competiția face un pas înapoi, Netflix își intensifică investițiile. Netflix aplică o strategie care pare să câștige tracțiune în acest an, prezentând o avalanșă de programare premium pentru a atrage agenții de publicitate. În timp ce Paramount+ se laudă cu un „munte de conținut”, Netflix, alături de Amazon Prime Video și Disney, demonstrează o abundență impresionantă de materiale noi.
Netflix a Dezvaluit Oficial Deciziile MAJORE pentru SUTELE de Milioane dintre Abonati
Netflix a explicat cum își rafinează strategia pentru nivelul de anunțuri introdus anul trecut. Compania a anunțat că nivelul său de anunțuri are acum 40 de milioane de utilizatori activi lunar la nivel global, o creștere semnificativă față de 23 milioane în ianuarie și 5 milioane cu un an în urmă. Conform Netflix, peste 40% din toate înscrierile din țările în care oferă nivelul de anunțuri provin acum din planul susținut de reclame.
Netflix preia mai mult control asupra tehnologiei din spatele publicității sale. În trecut, Netflix a colaborat cu Microsoft pentru a oferi infrastructura necesară pentru gestionarea și rularea reclamelor. Acum, compania intenționează să gestioneze această tehnologie pe cont propriu. Deși va continua să colaboreze cu Microsoft pentru anumite capacități programatice, Netflix plănuiește să lanseze propria tehnologie până în al doilea trimestru al anului viitor în SUA și la nivel global până la sfârșitul anului 2025.
Netflix nu doar că își consolidează poziția pe piața de streaming, dar își extinde și influența în lumea publicității, demonstrând o capacitate remarcabilă de adaptare și inovare într-un sector în continuă schimbare. Compania își propune să rămână în fruntea industriei, oferind conținut de calitate și oportunități atractive pentru agenții de publicitate.
This post was last modified on mai 20, 2024, 10:26 PM 22:26