Netflix a publicat cea de-a doua ediție a raportului care detaliază preferințele și implicarea audienței în perioada iulie-decembrie 2023. Raportul acoperă 99% din toate vizionările de pe platforma Netflix, oferind o imagine clară a modului în care diversele povești continuă să captiveze utilizatorii.
Una dintre principalele concluzii ale raportului este forța de rezistență a poveștilor Netflix. Sezoanele mai vechi continuă să atragă publicul, mai ales în momentul lansării unor noi episoade. De exemplu, primele trei părți ale serialului “Lupin” au generat aproape 100 de milioane de vizualizări în a doua jumătate a anului 2023. De asemenea, cele opt sezoane ale “Cocomelon” au adunat aproape 200 de milioane de vizualizări.
Serialele populare precum “The Witcher” (76M), “Virgin River” (69M), “The Crown” (50M), “Sweet Magnolias” (35M), “Top Boy” (26M), “Heartstopper” (24M), “Sintonia” (20M) și “Sweet Home” (17M) au fost intens urmărite și iubite de fani. Aceste date subliniază atracția de durată pe care o au poveștile oferite de Netflix.
În plus, raportul evidențiază succesul continuu al unor titluri precum “Wednesday” (98M), “Red Notice” (62M) și “Squid Game” (25M), care rămân populare mult timp după lansare. Noile adaptări, de asemenea, au reușit să crească audiența pentru serialele anterioare. “One Piece” (72M), emisiunea TV cu acțiune live, a dublat vizionarea filmului și a seriei anime, iar “Squid Game: The Challenge” (33M) a crescut audiența pentru “Squid Game” cu 34%.
Raportul Oficial Netflix de ULTIM MOMENT, ce Secrete Dezvaluie despre Filme si Seriale
Puterea povestirii Netflix la nivel global este demonstrată de popularitatea emisiunilor și filmelor în alte limbi decât engleza, care reprezintă aproape o treime din totalul vizionărilor. Poveștile în coreeană (9%), spaniolă (7%) și japoneză (5%) au captat cea mai mare cotă de vizionare. Printre titlurile remarcabile se numără “Dear Child” (53M) din Germania, “Forgotten Love” (43M) din Polonia, “Pact of Silence” (21M) din Mexic, “Mask Girl” (19M) din Coreea, “Yu Yu Hakusho” (17M) din Japonia, “Berlin” (11M) din Spania și “The Railway Men” (11M) din India.
Dimensiunea audienței și profunzimea implicării lor sunt impresionante. În a doua jumătate a anului 2023, oamenii au vizionat 90 de miliarde de ore de Netflix, ajungând la 183 de miliarde de ore pentru întregul an. Raportul arată dimensiunea publicului în toate genurile și pentru filmele oferite de platformă.
“Leave the World Behind” a generat 121 de milioane de vizionări, devenind cel mai popular film al Netflix, iar “Leo” a adunat 96 de milioane de vizionări, devenind cel mai mare film animat de până acum. “Nicăieri” a strâns 86 de milioane de vizualizări, fiind al treilea cel mai popular film în altă limbă decât engleza.
Varietatea gusturilor oferite de Netflix este vastă, cu titluri de succes din diverse genuri, inclusiv sportul, care a devenit din ce în ce mai popular. Seriale ca “BECKHAM” (44M), “Untold: Johnny Football” (14M) și “Quarterback” (13M) au adunat vizionări semnificative. Emisiuni de realitate și docuserii, precum “Is It Cake?” (21M) și “World War II: From the Frontlines” (13M), sunt de asemenea foarte apreciate.
Copiii și familia au reprezentat 15% din totalul vizionărilor, cu titluri precum “Gabby’s Dollhouse” (90M) și “Family Switch” (62M). Serialele licențiate continuă să fie extrem de populare, cu “Young Sheldon” generând 88 de milioane de vizionări și “Grey’s Anatomy” (51M).
Raportul demonstrează clar diversitatea și puterea poveștilor oferite de Netflix, confirmând poziția sa de lider în streaming.
This post was last modified on mai 26, 2024, 9:11 PM 21:11