PPC Energy, unul dintre cele mai mari grupuri de energie din Romania, a decis sa aduca in atentia a milioane de clienti din Romania, o informatie oficiala extrem de importanta, pe care ar trebui sa o cunoasca oamenii, pentru ca le poate fi de foarte mare folos. Vorbim despre informatii cu privire la felul in care pot fi citite si intelese facturile PPC Energy, iar asta in conditiile in care nu multa lume stie cum sa interpreteze corect tot ceea ce vede.
PPC Energy are o pagina speciala in cadrul website-ului sau in care vorbeste despre aceste informatii, iar cei care primesc facturi in fiecare luna, ar trebui sa se uite cu atentie in cadrul ei, pentru a afla cum sa interpreteze datele cat mai corect. Printre informatiile care ar trebui sa fie cunoscute de catre romani, se numara una care vizeaza codul CLC, sau conform PPC Energy, Codul Locului de consum, adica un numar unic de identificare al locului de consum al clientului.
Informatia Oficiala PPC Energy foarte IMPORTANTA pentru MILIOANE de Clienti din Toata Romania
PPC Energy explica in cadrul website-ului sau ca acesta este locul in care s-a facut racordarea la reteaua de distributie a gazelor naturale, sau energiei electrice, iar in baza lui se face identificarea corecta pentru facturarea consumului. Mai mult decat atat, cei de la PPC Energy au inclusiv un alt cod special pentru identificarea clientilor, acesta avand denumiera ElecTel, el fiind folosit pentru transmiterea indexului autocitit catre companie.
PPC Energy explica faptul ca acest cod trebuie sa fie trimis de fiecare data cand transmitem indexul autocitit, astfel incat compania sa ne poata identifica in cel mai bun si rapid mod, astfel incat sa poata factura in mod cat mai corect consumul. Masura pe care cei de la PPC Energy o iau din aceste puncte de vedere este una foarte buna, iar asta pentru ca in final clientii sunt cei ajutati sa beneficieze de cele mai corecte facturi posibile.
PPC Energy nu este singura companie de electricitate din Romania care isi organizeaza intr-una semenea mod facturile pe care le emite pentru clientii sai, celelalte functionand in moduri similare, asa cum stie foarte multa lume deja.