ING Bank, una dintre cele mai mari banci din Romania la ora actuala, a decis sa aduca in imediata atentie a tuturor clientilor, o serie de probleme despre care ei trebuie sa stie, iar asta pentru ca din cauza lor vor avea probleme in a-si administra conturile bancare si banii pe care-i au in conturile proprii.
ING Bank explica mai jos ca, daca folosim aplicatiile pentru iPhone si Android, pentru a ne loga in Home’Bank si a ne administra conturile, atunci e posibil sa nu le mai putem accesa, daca nu avem cea mai recenta versiune a aplicatiei instalata in telefoane, aceasta nefiind prima avertizare de acest gen a bancii.
Cei de la ING Romania explica mai jos de ce au lansat aceasta avertizare, iar problema sta in certificatele de securitate pe care le folosesc pentru a ne autoriza accesul la conturi, acestea fiind actualizate in mod regulat, iar cele din aplicatiile vechi au expirat, deci nu mai permit accesarea conturilor noastre.
ING Romania ne cere sa instalam imediat cele mai recente versiuni ale aplicatiilor sale, pentru a continua sa avem acces la conturi, dar e important sa o facem din App Store si Google Play Store, pentru a fi siguri ca instalam aplicatiile facute de catre banca si nu altele pline de malware, care ne vor fura banii.
Autentificarea în Home’Bank nu prea îți merge ? Ca parte a procesului periodic de reînnoire a certificatelor de securitate, aplicația noastră a primit un update. Dacă vrei să folosești Home’Bank în continuare, actualizează aplicația direct din App Store sau Google Play.
Versiunea nouă a aplicației este Home’Bank 4.24.2. ‼️ Și nu uita: nu accesa linkuri pentru actualizarea aplicației primite pe alte canale de comunicare, dacă nu ai certitudinea că mesajul este de la noi.
This post was last modified on iun. 30, 2024, 10:23 AM 10:23