ING Romania le transmite clientilor din toata Romania decizia sa de a pune in aplicare o masura extrem de importanta, care are menirea de a le oferi romanilor optiunea de a isi securiza mult mai bine cardurile, pentru a preveni furturile, acestea devenind tot mai frecvente, cu pierderi tot mai mari de bani pentru multe persoane.
ING Romania confirma faptul ca, incepand de acum, clientii din toata Romania, au posibilitatea de a folosi aplicatia Home’Bank pentru iPhone si Android pentru a restrictiona anumite tipuri de tranzactii care au legatura cu ale lor carduri, o sectiune speciala numita „permisiuni” fiind disponibila in cadrul aplicatiei, pentru a controla ceea ce vrem sa restrictionam.
Puteti vedea in mesajul de mai jos al ING Bank, ca sistemul a fost gandit intr-un asemenea mod incat sa fie cat mai util pentru un numar cat mai mare de oameni, ceea ce desigur ca este o veste excelenta pentru cei care vor sa-si tina banii in siguranta, in special in perioade precum acestea, cand atacurile cibernetice sunt tot mai dese, din pacate.
ING Bank incearca sa ii ajute pe clienti sa se protejeze cat mai bine impotriva furturilor, insa desigur ca este bine si ca noi sa fim vigilenti si sa stim cum sa ne protejam, pentru a nu deveni victime sigure ale celor care ne vor doar raul, pentru ca numarul acestui tip de persoane este tot mai mare, iar doar de noi tine sa ne protejam cat mai bine.
Pentru siguranța clienților, ING a lansat o nouă secțiune „Permisiuni” în Home’Bank, care le oferă acestora posibilitatea de a dezactiva complet tipurile de tranzacții cu cardul pe care nu le folosesc. Astfel, clienții pot alege să blocheze retragerea de numerar de la bancomat, plățile pe internet sau la POS, dar și operațiunile care se încadrează în cele mai frecvente tipologii de fraudă: tranzacțiile cu criptomonede, cele în afara SEE sau plățile de tip „jocuri de noroc”.
Clienții pot accesa noile tipuri de permisiuni în Home’Bank, în secțiunea Produse și Servicii-> Cardurile ING-> Selectează cardul dorit-> Limite și Permisiuni Card, precum și din meniul Mai multe-> Servicii și setări -> Limite și permisiuni card. Pentru fiecare card pe care îl dețin, aceștia pot dezactiva diferite tranzacții și operațiuni. Dacă se răzgândesc, operațiunile blocate pot fi pot reactivate la fel de simplu și rapid, tot din Home’Bank.