2 Comunicari de ULTIM MOMENT ale BANCA Transilvania cu Masurile Oficiale Luate pentru Romani

BANCA Transilvania a publicat 2 comunicari de ultim moment cu masurile oficiale luate pentru milioane de romani din intreaga tara acum.

2 Comunicari ULTIM MOMENT BANCA Transilvania Masurile Oficiale Luate Romani

BANCA Transilvania, institutina financiara comerciala cea mai mare din Romania la ora actuala, a decis sa anunte in mod oficial clientii din toata Romania in legatura cu banii pe care ii primesc inapoi in fiecare zi de marci, folosind cardurile Mastercar la cumparaturi in strainatate, 10% din cheltuieli fiind returnate pentru cei care sunt dornici sa profite de oferta.

BANCA Transilvania explica pe website-ul sau ce inseamna acest sistem, iar tot acolo vorbeste si despre faptul ca sistemul BT Call Center Vizual are un succes urias, in primele 6 luni din 2024, fiind initiate nu mai putin de 3 milioane de sesiuni vizuale de catre clientii bancii, o realizare cu adevarat impresionanta pentru banca.

Puteti vedea mai jos ce spune BANCA Transilvania in legatura cu acest sistem, el fiind unul de tip self-service, iar asta deoarece clientii pot afla singuri informatii despre servicii si nu doar atat, in cazul in care au nevoie sa vorbeasca cu un reprezentant al bancii, fiind disponibila inclusiv aceasta optiune, daca ei sunt interesati de ea.

BANCA Transilvania a creat acest sistem special pentru a le oferi clientilor din Romania posibilitatea de a se bucura de servicii bancare mai bune, dar si de ajutor atunci cand au nevoie, masurile fiind unele pe care nimeni nu ar trebui sa le ignore, pentru ca vorbim despre solutii foarte importante pentru un numar mare de clienti din toata tara.

Te bucuri de vacanță ? Reminder că în fiecare marți primești 10% cashback la plățile cu un card Mastercard în magazinele fizice din străinătate. În prima jumătate a anului, aproape 3 milioane de sesiuni vizuale au fost inițiate de clienții băncii. Platforma BT Call Center Vizual are un rol semnificativ în creșterea preferinței pentru self-service prin noua experiență pe care o oferă clienților.

Ecosistemul BT Contact Center & Customer Care cuprinde canale de comunicare și colaborare multiple pentru clienții care au nevoie de suport: telefon, email, chat și soluții interactive de self-service.