X

Deciziile de ULTIMA ORA ale PPC Romania, Luate la Cererea Clientilor Romani

PPC Romania a emis oficial o notificare de ultima ora, pe care vrea sa o aduca in imediata atentie a tuturor clientilor din Romania, iar asta pentru ca vorbeste in mod oficial despre ajutorul foarte mare pe care clientii I l-au oferit prin intermediul feedback-ului dat in urma interactiunii cu angajatii sai, fie in magazine, fie telefonic.

PPC Romania spune ca informatiile de acest gen sunt extrem de importante pentru a ajuta compania sa descopere eventuale probleme care exista in ceea ce priveste functionarea sa, astfel incat sa le rezolve si sa le ofere tuturor clientilor o experienta cat se poate de buna, cand vine vorba despre serviciile pe care le are.

Conform celor de la PPC, oferirea de ajutor pentru rezolvarea de probleme si imbunatatirea serviciilor, se poate face foarte simplu, iar zeci de mii de romani au ales pana acum sa faca acest lucru, ceea ce a ajutat compania sa ofere servicii de calitate mai buna, dar si sa pregateasca alte imbunatatiri in viitor.

PPC vrea sa afle tot timpul de la romani ce poate face mai bine in relatia cu ei, astfel ca e bine sa oferim tot timpul informatii cat mai utile pentru serviciile care sunt oferite de catre companie, ceva ce ar trebui sa fie facut de catre mult mai multe companii din Romania, pentru a-si imbunatati serviciile.

Dacă te întrebi cum ne poți trimite părerea ta despre interacțiunea cu website-ul, e simplu: completează chestionarul din pagina dedicata, iar feedback-ul tău va ajunge la noi îndată! Anul acesta, peste 40.000 dintre voi, clienții noștri, ați evaluat experiența pe care ați avut-o când ați intrat în contact cu noi.

Prin vizite făcute în magazinele PPC, apeluri telefonice în departamentul „Relații cu clienții” sau în calitate de noi prosumatori. Vă suntem recunoscători pentru încrederea acordată și pentru că ne ajutați să devenim mai buni!

This post was last modified on iul. 24, 2024, 10:07 AM 10:07

Disqus Comments Loading...