BANCA Transilvania, cea mai mare bancă din România și una dintre cele mai mari din Europa de Est, trage un semnal de alarmă foarte serios pentru toți clienții săi din țară, din cauza unei probleme extrem de serioase, despre care ar trebui să știe românii, iar asta pentru că aduce din nou în atenție fraudele online.
BANCA Transilvania este una dintre băncile din România care a avut mulți clienți afectați de aceste probleme, iar din păcate, în multe cazuri recuperarea banilor furați prin aceste metode nu este simplă, așa că banca încearcă să îi ajute pe clienți să se protejeze pentru a nu deveni victime și a rămâne fără bani.
După cum puteți vedea și mai jos, BANCA Transilvania ne spune că, în situația în care primim mesaje de tip SMS sau email, de la persoane necunoscute, prin care ni se cer informații personale, sau cele ale cardurilor, ori conturilor, trebuie să fim extrem de atenți, pentru că ele nu provin de la bancă, ci de la răufăcători.
BANCA Transilvania știe foarte bine cât de ușor pot fi păcăliți oamenii să-și cedeze datele personale, așa că încearcă să ne ofere sfaturi pentru a ne proteja, precum sunt cele de mai jos, astfel încât atunci când suntem vizați de tentative de fraude, să nu le dăm curs și să ne protejăm banii munciți din greu.
Dacă primești astfel de mesaje, trebuie să știi că nu suntem noi. E ușor să îți dai seama dacă un SMS, mail sau apel provine sau nu de la noi: nu îți vom cere niciodată datele cardului și nici să accesezi linkuri suspecte sau să instalezi aplicația Any Desk pe dispozitivele tale. Stay safe!
Ai primit un SMS, mail sau apel de la “BT” ? Dacă ți se cer datele cardului sau dacă primești un link suspect, nu da curs solicitării și anunță-ne cât mai curând.