DIGI Mobil unul dintre principalii furnizori de servicii de telecomunicații din România la ora actuală, a pus în aplicare 2 măsuri extrem de importante, care au impact pentru milioane de clienți din toată țara, iar despre ele trebuie să știi. Cei de la DIGI Mobil au anunțat una dintre măsuri cu ceva timp în urmă, deci unii dintre voi probabil știați despre ea, insă alta este pusă în mod constant în aplicare, aducând beneficii mari pentru milioanele de români care-I folosesc serviciile.
DIGI Mobil a dus la îndeplinire planul său mai vechi de a renunța la reteaua 3G pentru clienții din România, ea fiind eliminată din pagina în care se oferă informații cu privire la acoperirea de care benfeiciaza clienții din țară, fiind oferite informații doar cu privire la retelele 2G, 4G, 5G. Deși cei de la DIGI Mobil încă mai menționează rețeaua 3G în secțiunea cu informații cu privire la vitezele de internet mobil, la nivel de acoperire ea pare să nu mai existe.
DIGI Mobil: 2 Măsuri Oficiale IMPORTANTE ale Companiei cu Impact pe MILIOANE dintre Clienți
DIGI Mobil continuă totuși procesul de extindere a acoperirii pe care o oferă pentru retelele 2G, 4G, 5G în momentul de față, iar asta pentru că luna aceasta a actualizat din nou hărțile pentru întreaga țară, asa cum face în mod constant. Cei de la DIGI Mobil duc un proces constant de îmbunătățire a acoperirii pe care o oferă în toată țara pentru apeluri telefonice și internet mobil, iar fiecare actualizare arată că investițiile companiei nu se opresc.
DIGI Mobil investește annual milioane, peste milioane, de euro în îmbunătățirea rețelei de telecomunicații o au în România, dar cu toate acestea, încă mai are multe de făcut din punct de vedere al vitezelor de internet mobil. Cei de la DIGI Mobil au cele mai slabe viteze de internet mobil la ora actuală în România, lucru care este cunoscut foarte bine de către toți cei care plătesc abonamente în fiecare lună, dar compania lucrează la asta.
DIGI Mobil va continua să facă în mod constant investiții, în special pentru rețeaua 5G, care reprezintă viitorul companiei, dar rămâne de văzut cât va dura pănâ când și acoperirea va fi pe măsura așteptărilor și nevoilor clienților.