DIGI România Confirmă o REMARCABILĂ Schimbare pentru Milioane dintre Clienți

DIGI România confirmă o remarcabilă schimbare foarte importantă pentru milioanele de clienți din România, ce a decis compania să facă acum.

DIGI România Confirmă REMARCABILĂ Schimbare Milioane Clienți

DIGI România, unul dintre principalele grupuri de telecomunicații care activează în țara noastră la ora actuală, a publicat o serie de informații cu privire la evoluția sa din punct de vedere al veniturilor pentru prima parte a anului 2024, iar rezultatele sunt impresionante din toate punctele de vedere, după cum puteți vedea și din anunțul CEO-ului companiei.

DIGI România a reușit să-și crească numărul de clienți la 25 de milioane, la nivelul întregului grup, da, ați citit bine, grupul are mai mulți clienți decât toată populația României, desigur la nivelul întregului continent european, iar după cum spune si CEO-ul Serghei Bulgac, vorbim despre o creștere impresionantă, piața spaniolă fiind cea care a contribuit la ea.

DIGI România a reușit să crească cu 23.2% numărul clienților serviciilor de telefonie mobilă în Spania în prima parte a anului 2024, asta în timp ce numărul clienților serviciilor de internet fix a crescut cu 50.6%, ambele fiind creșteri impresionante din multe puncte de vedere, dar compania se așteaptă să vadă cifre și mai bune în perioada următoare, ceea ce vine ca o veste majoră.

DIGI România face investiții majore atât în țară, cât și în străinătate în această perioadă de timp, așa că este de așteptat ca numărul clienților să atingă 30 de milioane poate chiar în 2025, dar desigur că multe depind de o evoluție atât de pozitivă, însă compania are capacitatea de a-și duce la îndeplinire planurile, așa cum le-a gândit până acum.

“Suntem încântați de performanța susținută a Grupului nostru pe toate piețele în care activăm. Prima jumătate a anului a marcat un moment semnificativ, deoarece am depășit pragul de 25 de milioane de clienți, determinată de o creștere impresionantă de 23,2% față de aceeași perioadă a anului trecut pe segmentul de telecomunicații mobile pe piața spaniolă și de 50,6% pe segmentul de internet fix.

Inițiativele noastre recente vor alimenta și mai mult această tendință în viitor, deoarece acum suntem bine poziționați pentru a face tranziția de la un operator de rețea mobilă virtuală la un operator complet de rețea mobilă în Spania, permițându-ne să lansăm propria noastră infrastructură mobilă. afirma Serghei Bulgac.”