Kaufland, unul dintre lanțurile de hypermarket-uri cele mai mari din România la ora actuală, a decis să-i informeze pe milioanele de clienți romani, care-i trec pragul în fiecare lună, în legătură cu faptul că le oferă bani dacă serviciile nu sunt pe măsura așteptărilor lor, sau dacă există probleme grave cu produsele care sunt puse la vânzare.
Kaufland spune, într-o primă fază, că oferă 10 LEI înapoi clienților din România dacă în momentul în care merg la vitrina cu servire asistată și așteaptă maim ult de 5 minute pentru a fi serviți, dacă nu sunt ocupate toate cântarele, atunci li se poate acorda un bon cadou în valoare de 10 LEI, compania garantând pentru acest lucru mai jos.
Kaufland spune deasemenea că oferă bonuri valorice de 10 LEI clienților din România inclusiv în situația în care găsim unul, sai mai multe, produse care au termenul de valabilitate expirat, ceea ce se poate întâmpla în orice magazin din România, dar dacă nu mă înșel, Kaufland este singurul lanț care oferă bonuri valorice românilor pentru greșeli de acest gen.
Kaufland oferă aceste bonuri valorice oricăror clienți din România care se confruntă cu oricare dintre cele două probleme despre care vorbim în acest articol, deci nu e nevoie să aveți vreun Kaufland Card, sau să fi făcut în prealabil cumpărături în vreunul dintre magazinele pe care le are în România, dar va trebui să cereți bonurile valorice la ghișeele de informații.
RAPIDITATE LA VITRINA CU SERVIRE ASISTATĂ! Suntem aici pentru a te ajuta! În cazul în care, totuși, aştepți mai mult de 5 minute, și nu sunt ocupate toate cântarele, îți dăm un bon cadou în valoare de 10 lei! GARANȚIA PROSPEȚIMII! Regula nr. 1: prospețime absolută! În cazul în care găsești unul sau mai multe articole cu termenul de valabilitate expirat, îți oferim un bon valoric de 10 lei.