PPC România, una dintre cele mai mari companii de energie din toată România în momentul de față, a decis să aducă în imediata atenție a tuturor clienților o serie de informații foarte importante cu privire la modalitățile prin care putem primi ajutorul de care avem nevoie, pentru orice fel de probleme care vizează furnizarea de energie electrică.
PPC România vorbește mai jos despre faptul că, un procent de 88% dintre clienții din România sunt multumiți de ajutorul pe care îl primesc în momentul în care sună la call center-ul companiei pentru a primi ajutor cu problemele pe care le au, sau pentru a afla informații legate de serviciile pe care le oferă compania în fiecare zi.
PPC România îi încurajează astfel pe toți românii să folosească acest canal de contact pentru a afla de la companie ceea ce îi interesează, mai ales că sistemul pe care ea l-a gândit pentru a ajuta clienții, este unul mai mult decât bun pentru scopul în care a fost creat și este doar una dintre soluțiile pe care românii le au la dispoziție în momentul actual.
PPC România pare că vrea să încerce să le ofere clienților din România servicii care să le ofere și satisfacție, însă desigur că dacă nu sunteți mulțumiți la un moment dat de ele, aveți posibilitatea de a vă plânge de acest lucru dierct pe website-ul companiei, un chestionar special fiind disponibil chiar acum pentru toți clienții interesați.
Suntem PPC și îți oferim #EnergiePentruOrice. Pentru toate întrebările legate de energie, îți stăm la dispoziție în call-center. 88% dintre clienții care ne contactează telefonic sunt mulțumiți de interacțiune și vrem să îți mulțumim pentru răbdare și înțelegere! Așteptăm în continuare părerea ta și despre interacțiunea cu site-ul, pe care o poți lăsa completând chestionarul de pe website.