DIGI Romania: Cum Reuseste sa DOMINE Orange, Vodafone, Telekom in Romania

DIGI Romania Cum Reuseste DOMINE Orange Vodafone Telekom Romania

DIGI Romania, cel mai mare grup de telecomunicatii mobile romanesc la ora actuala, este intr-un proces constant de a continua sa isi faca fericiti clientii din tara, dar in acelasi timp sa isi si creasca constant baza de utilizatori de telefonie mobila, castigand teren impotriva principalilor competitori, Orange, Vodafone si Telekom.

DIGI Romania a reusit aceasta crestere remarcabila in ultimii ani de zile, contrar asteptarilor multora din afara companiei, in principal tarifelor foarte accesibile, chiar daca serviciile oferite de DIGI sunt considerate, in general, inferioare din punct de vedere calitativ in comparatie cu rivalii sai.

DIGI Romania convinge in fiecare luna tot mai multi romani sa aleaga abonamentele mobile oferite in tara, atrasi de preturile semnificativ mai mici, chiar daca se confrunta cu unele limitari in ceea ce priveste acoperirea retelei sau calitatea conexiunii la internet. Spre deosebire de Orange, Vodafone, Telekom, care au investit masiv in infrastructura si servicii premium, DIGI mizeaza pe o strategie de preturi joase, reusind astfel sa convinga utilizatorii mai sensibili la costuri.

DIGI Romania: Cum Reuseste sa DOMINE Orange, Vodafone, Telekom in Romania

Datele recente arata ca, desi Orange si Vodafone raman liderii pietei, cu retele mai bine dezvoltate si servicii mai performante, DIGI Romania a inregistrat o crestere constanta a numarului de abonati, in special in mediul urban, unde competitia este acerba. Telekom, pe de alta parte, se confrunta cu dificultati majore si a pierdut cota de piata in favoarea competitorilor.

DIGI Romania are un factor decisiv in aceasta evolutie prin faptul ca multi dintre noii abonati sunt atrasi de pachetele de servicii integrate, care includ atat telefonie mobila, cat si televiziune sau internet fix, la preturi reduse. Desi calitatea acestor servicii nu se ridica intotdeauna la nivelul asteptarilor, pentru un segment semnificativ de utilizatori, pretul ramane principalul criteriu de alegere.

In timp ce rivalii DIGI Romania isi imbunatatesc constant tehnologia si ofera abonamente cu avantaje suplimentare, DIGI pare sa fi gasit formula de succes in Romania, mizand pe un model de afaceri orientat spre volum si accesibilitate financiara.
Ramane de vazut daca acest trend de crestere va continua si in lunile urmatoare sau daca operatorii traditionali vor reusi sa contracareze avantajul competitiv al preturilor mici oferite de DIGI. Cert este ca piata telecomunicatiilor din Romania se afla intr-o continua schimbare, iar utilizatorii sunt cei care beneficiaza de pe urma acestei concurente tot mai intense.

author avatar
Redactia iDevice.ro