BANCA Transilvania, una dintre cele mai mari institutii financiare din Romania, isi atentioneaza clientii cu privire la o problema tot mai mare in utlima perioada, cresterea alarmanta a tentativelor de frauda prin intermediul apelurilor telefonice. In ultimele saptamani, s-a observat o intensificare a numarului de persoane care sunt contactate de pe numere necunoscute sau chiar de pe numere care par a fi ale bancii, in care li se solicita informatii confidentiale.
BANCA Transilvania spune ca in aceste apeluri, infractorii cibernetici cer date sensibile precum numarul cardului, parole, coduri PIN sau chiar ii indeamna pe clienti sa instaleze aplicatii neoficiale care pretind a fi de la BT. De asemenea, exista solicitari de a efectua transferuri de bani in alte conturi sub diverse pretexte. Banca Transilvania subliniaza ca nu va solicita niciodata astfel de informatii prin telefon si recomanda clientilor sa fie extrem de vigilenti.
“Daca primiti un apel suspect in care vi se cer datele cardului, parole sau vi se solicita sa instalati aplicatii neoficiale, nu dati curs cererilor si contactati-ne cat mai curand posibil”, transmit reprezentantii BANCA Transilvania. “Stay safe!”, adauga acestia, accentuand importanta protectiei datelor personale si financiare impotriva tentativelor de frauda.
BANCA Transilvania subliniaza ca pe langa eforturile de a informa si proteja clientii, Banca Transilvania continua sa imbunatateasca experienta utilizatorilor prin dezvoltarea aplicatiei BT Pay. Una dintre noile functionalitati introduse permite clientilor sa isi seteze o limita de cheltuieli pentru cardurile lor direct din aplicatie.
BANCA Transilvania: Avertizarea si 2 Mesaje Importante de ULTIM MOMENT pentru Clientii Romani
Aceasta optiune este ideala pentru cei care doresc sa isi gestioneze mai eficient bugetul si sa se asigure ca nu depasesc sumele planificate pentru cheltuieli. “Stiai ca poti sa setezi o limita de cheltuieli pentru cardurile tale, direct din BT Pay? Sa fii sigur(a) ca nu cheltuiesti mai mult decat ti-ai propus”, incurajeaza banca, evidentiind utilitatea acestei functii pentru o mai buna gestionare financiara.
BANCA Transilvania confirma si ca BT Pay ofera acum posibilitatea de a vizualiza extrasul de cont direct din aplicatie, simplificand astfel accesul la informatiile financiare personale. Pentru a beneficia de aceasta optiune, clientii trebuie sa acceseze sectiunea “Conturi”, sa selecteze “Extras de cont” si sa aleaga perioada dorita. “Sigur ca da Hai in BT Pay, intra in sectiunea ‘Conturi’, alege ‘Extras de cont’ si selecteaza perioada dorita. Easy, nu?”, mentioneaza reprezentantii bancii, subliniind cat de simplu este procesul.
Prin aceste initiative, Banca Transilvania isi reafirma angajamentul de a oferi servicii bancare sigure si moderne, adaptate nevoilor actuale ale clientilor. Combinand masurile de securitate cu functionalitatile inovatoare ale aplicatiei BT Pay, banca doreste sa asigure o experienta bancara placuta si fara riscuri.
Clientii sunt incurajati sa ramana vigilenti in fata tentativelor de frauda si sa profite de noile facilitati oferite pentru a-si gestiona mai eficient finantele. In cazul oricaror suspiciuni sau nelamuriri, Banca Transilvania sta la dispozitia clientilor prin canalele oficiale de comunicare, gata sa ofere asistenta necesara.