PPC Romania: Avertisment Oficial de ULTIM MOMENT, Masurile care Afecteaza Toti Clientii

PPC Romania Avertisment Oficial ULTIM MOMENT Masurile Afecteaza Toti Clientii

PPC Romania a publicat o comunicare oficiala extrem de importanta si serioasa, care vizeaza toti clientii sai din Romania la ora actuala, deoarece compania a decis sa anuntate ca va initia o procedura prin care va actualiza sistemele informatice intre 19 si 23 septembrie, ca parte a migrarii catre infrastructura IT a Grupului PPC.

PPC Romania spune ca in acest interval, unele dintre serviciile si aplicatiile oferite de cele doua companii vor avea o disponibilitate limitata. Pe durata acestei perioade, clientii nu vor putea accesa anumite functii digitale, iar aplicatia myPPC si anumite servicii online de pe website-ul oficial, vor fi temporar indisponibile. Totusi, site-ul va ramane accesibil pentru informatii generale.

PPC Romania explica si faptul ca in ceea ce priveste plata facturilor, aceasta se va putea realiza doar prin intermediul partenerilor bancari sau a automatelor de plata self-pay, deci nu si prin intermediul sistemelor slae. Clientii care prefera plata in numerar vor putea inregistra platile doar incepand cu data de 24 septembrie.

PPC Romania: Avertisment Oficial de ULTIM MOMENT, Masurile care Afecteaza Toti Clientii

PPC Romania are si o veste foarte proasta, pentru ca, transmiterea indexului aferent consumului pentru luna septembrie se va putea face incepand cu 24 septembrie, pana pe 30 septembrie, ora 19:00. In ciuda indisponibilitatii anumitor servicii, magazinele PPC Romania si call centerul vor functiona conform programului normal, insa informatiile oferite vor fi limitate din cauza accesului restrans la platformele interne de gestionare a clientilor.

PPC Romania le recomanda clientilor capentru orice solicitari sau intrebari, sa contacteze echipele sale prin email la adresele care sunt disponibile pentru fiecare dintre subsidiarele sale, in functie de locatia in care le este furnizata energia electrica la ora actuala, sau prin mesageria privata de pe paginile de social media.

Desi este posibil sa apara intarzieri fata de timpul obisnuit de raspuns, PPC Romania asigura clientii ca toate solicitarile vor fi procesate si solutionate in cel mai scurt timp posibil. Aceasta actualizare face parte dintr-un proces mai amplu de integrare si modernizare a sistemelor informatice ale PPC Romania, avand ca scop optimizarea serviciilor si a experientei clientilor.

author avatar
Redactia iDevice.ro