PPC Romania, una dintre cele mai mari companii care furnizeaza energie pentru milioane de clienti din toata tara in momentul de fata, readuce in atentie un avertisment important, deoarece isi actualizeaza sistemele informatice, ceea ce va aduce anumite modificari in privinta accesului la servicii si functionalitati. Aceste ajustari fac parte din procesul de migrare a sistemelor catre Grupul PPC, iar perioada de impact major este intre 19 si 23 septembrie.
PPC Romania afirma ca unul dintre cele mai importante aspecte pentru consumatori este legat de transmiterea indexului autocitit. In mod exceptional, in aceasta luna, indexul aferent consumului poate fi transmis intre 24 septembrie, ora 09:00, si 30 septembrie, ora 19:00. Aceasta modificare este necesara pentru a permite finalizarea procesului de actualizare a sistemelor informatice.
PPC Romania sustine ca in perioada 19-23 septembrie, aplicatia myPPC si serviciile digitale ale sale vor fi indisponibile. Cu toate acestea, platile pot fi efectuate in continuare prin intermediul partenerilor bancari, direct debit sau transfer bancar, precum si prin automatele de plata de tip self-pay pentru cei care prefera plata in numerar. Totusi, inregistrarea platilor va fi realizata incepand cu data de 24 septembrie. In plus, informatiile legate de sold vor fi actualizate dupa reactivarea serviciilor digitale.
PPC Romania isi ATENTIONEAZA Clientii cu o Informare Oficiala de Ultim Moment pentru Toata Tara
Este important de mentionat ca termenul de plata al facturilor ramane neschimbat, conform celor mentionate in contractele individuale de energie electrica sau gaze naturale. Desi inregistrarea efectiva a platilor va avea loc dupa data de 24 septembrie, consumatorii nu vor fi afectati de aceste schimbari in ceea ce priveste termenul de plata.
PPC Romania sustine ca magazinele si call center-ul companiei vor functiona conform programului obisnuit in aceasta perioada. Cu toate acestea, din cauza indisponibilitatii platformelor pentru gestionarea relatiilor cu clientii, informatiile oferite de catre reprezentantii PPC vor fi limitate la detalii generale. Accesul la site-ul web al companiei, va fi in continuare posibil, dar majoritatea serviciilor digitale vor fi indisponibile pana la data de 24 septembrie.
PPC Romania incurajeaza toti consumatorii sa ia in considerare aceste modificari si sa actioneze in consecinta, fie pentru transmiterea indexului, fie pentru efectuarea platilor. Actualizarea sistemelor informatice este esentiala pentru a imbunatati pe viitor serviciile oferite, iar compania isi cere scuze pentru eventualele neplaceri cauzate in aceasta perioada.