X

Raiffeisen Bank: Informarea de URGENTA Transmisa Clientilor, Masurile Impuse in Romania

Raiffeisen Bank, una dintre principalele institutii financiare din Romania de ale carei servicii depinde un numar foarte mare de clienti la ora actuala, a emis un comunicat prin care informeaza clientii ca in noaptea de sambata spre duminica, 22 septembrie 2024, va avea loc o mentenanta programata. Aceasta va fi efectuata in intervalul orar 00:01 – 02:00, iar mai multe servicii esentiale vor fi temporar indisponibile.

Raiffeisen Bank anunta ca printre serviciile afectate se numara aplicatiile de mobile si internet banking dedicate clientilor persoane fizice, respectiv Smart Mobile si Raiffeisen Online. De asemenea, aplicatia Smart Market si serviciile de internet banking pentru clienti persoane juridice, precum Smart Business, noul Raiffeisen Online IMM si Smart Mobile, vor fi nefunctionale in acest interval.

Raiffeisen Bank transmite si ca aplicatia Raiffeisen SmartToken, esentiala pentru autentificarea platilor online, va fi si ea indisponibila. In aceasta situatie, clientii vor putea autoriza platile online folosind parola si codul OTP primit prin SMS. Totodata, adaugarea unor carduri noi in aplicatiile de tip wallet va fi imposibila in timpul acestei operatiuni de mentenanta.

Raiffeisen Bank: Informarea de URGENTA Transmisa Clientilor, Masurile Impuse in Romania

Raiffeisen Bank subliniaza ca pe langa toate acestea, platile instant si unele sectiuni din website-ul bancii vor fi temporar neaccesibile. O alta restrictie importanta anuntata de Raiffeisen Bank este imposibilitatea efectuarii tranzactiilor cu cardul de debit intre orele 00:01 si 01:00. In schimb, cardurile de credit emise de banca vor ramane complet functionale pe toata durata mentenantei.

“Nu se vor putea efectua tranzactii cu cardul de debit intre orele 00:01 si 01:00. Cardurile de credit emise de Raiffeisen Bank raman functionale in tot acest timp. De asemenea, in intervalul de timp in care aplicația SmartToken nu va fi functionala, veti putea autoriza platile online efectuate cu cardul prin parola și codul OTP primit prin SMS.” informeaza reprezentantii Raiffeisen Bank.

Pentru informatii detaliate despre disponibilitatea serviciilor, Raiffeisen Bank recomanda clientilor sa viziteze pagina speciala de pe website-ul bancii. Pentru situatii urgente, cum ar fi blocarea unui card, clientii sunt rugati sa contacteze call center-ul bancii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002.

Raiffeisen Bank isi cere scuze pentru eventualele inconveniente si multumeste clientilor pentru intelegerea acordata.

Redactia iDevice.ro

This post was last modified on sept. 21, 2024, 11:27 AM 11:27

Disqus Comments Loading...