Raiffeisen Bank, una dintre institutiile financiare cele mai mari care activeaza in momentul de fata in Romania, a raportat in mod oficial un succes remarcabil pe care l-a inregistrat in ceea ce priveste interactiunea digitala cu clientii sai, prin intermediul solutiei Raiffeisen Smart Finance. De la lansarea aplicatiei, peste 1 milion de romani au purtat mai mult de 2,3 milioane de conversatii 1:1 cu expertii bancii.
Raiffeisen Bank spune ca aceasta platforma digitala, dezvoltata intern de echipa Raiffeisen, a fost gandita pentru a facilita consultanta personalizata pe teme financiare, economii, pensii si asigurari. In 2023, banca a lansat initiativa „Banking 1:1”, o abordare interactiva si personalizata in relatia cu clientii, sustinuta de aplicatia Raiffeisen Smart Finance.
In primele 18 luni de la lansare, aplicatia a beneficiat de multiple imbunatatiri, fiind actualizata constant cu functionalitati noi care acopera atat zona de creditare, cat si economisirea si planificarea financiara.
Raiffeisen Bank: Informarea Oficiala IMPORTANTA in Atentia Clientilor din Romania
Raiffeisen Bank si-a echipat echipa cu 1.400 de tablete speciale, prin care expertii pot interactiona cu clientii intr-un mod eficient, oferindu-le simulari de planuri financiare adaptate nevoilor si obiectivelor lor.
Raiffeisen Bank afirma prin Zdenek Romanek, presedinte & CEO al bancii, ca aceasta solutie digitala a dus la rezultate exceptionale: „Colegii nostri, asistati de tehnologie, au purtat peste 2,3 milioane de conversatii. Ne continuam strategia de a ne conecta 1:1 cu clientii, folosind cele mai avansate tehnologii din domeniul bancar pentru a-i sprijini pe romani sa isi construiasca planuri financiare sanatoase.”
Raiffeisen Bank , conform analizei accesarii din aplicatie, topul celor mai frecvent utilizate servicii include pensiile, asigurarile si planul financiar personalizat. In egala masura, ofertele de creditare, in special creditele ipotecare, sunt printre cele mai solicitate. Planul financiar gratuit, oferit de Raiffeisen Smart Finance, le ofera clientilor o viziune clara asupra veniturilor si cheltuielilor, permitandu-le sa-si atinga obiectivele pe termen scurt, mediu si lung.
Unul dintre obiectivele principale pentru care romanii economisesc este viitorul copiilor lor. Studiile, avansul pentru o locuinta sau economii pentru o masina si pasiuni personale sunt printre cele mai comune motive de economisire. Astfel, Raiffeisen Bank isi continua misiunea de a oferi solutii financiare inovatoare care sa raspunda nevoilor specifice ale clientilor sai.