RCS & RDS, are publicat un set de reguli stricte si clare pentru utilizarea corecta si responsabila a serviciilor sale de catre milioanele de clienti din toata lumea, cu pedepse serioase pentru cei care le incalca. Beneficiarii serviciilor RCS & RDS trebuie sa respecte regulile stabilite atat pentru utilizarea retelei Digi, cat si pentru conectarea la alte retele prin intermediul acesteia. Orice incercare de incalcare a securitatii retelei, fie intentionata sau nu, este interzisa, iar RCS & RDS isi rezerva dreptul de a actiona in consecinta.
RCS & RDS spune ca toti clientii sai trebuie sa inteleaga ca orice supraincarcare a retelei prin activitati de tip SPAM, flood sau alte metode similare este considerata utilizare neautorizata si este strict interzisa. RCS & RDS subliniaza ca folosirea de “IP multicast” sau a serviciilor de tip “proxy” fara permisiunea proprietarului este de asemenea interzisa. Aceste masuri sunt luate pentru a asigura securitatea si integritatea retelei.
RCS & RDS spune deasemenea ca in situatii in care se considera ca anumite IP-uri sunt folosite pentru distributia de SPAM, flood sau sunt identificate ca fiind “open relay”, compania isi rezerva dreptul de a bloca traficul dinspre sau catre aceste adrese. Acest lucru poate duce la imposibilitatea clientilor de a trimite sau primi trafic de la IP-urile respective, pentru a proteja reteaua de eventualele amenintari.
RCS & RDS: Regulile Oficiale STRICTE pe care sunt Obligati Clientii sa le Respecte
RCS & RDS poate lua masuri pentru a bloca traficul pe anumite porturi TCP/IP, in cazul in care se detecteaza activitati de tip flood sau daca acestea favorizeaza transmiterea de virusi. Aceste restrictii sunt necesare pentru a proteja atat reteaua proprie, cat si utilizatorii de posibile atacuri cibernetice.
Clientii RCS & RDS care folosesc reteaua pentru activitati ilegale sau contrare regulilor impuse le poate fi suspendat serviciul furnizat pe o perioada nedeterminata. Suspendarea se poate face fara notificare prealabila, in functie de gravitatea situatiei. Digi Romania S.A. va incerca sa contacteze beneficiarul pentru a-l informa cu privire la situatia aparuta.
RCS & RDS va colabora cu autoritatile pentru a investiga si solutiona plangerile legate de incidente de securitate si alte abuzuri. In cazul in care o reclamatie este primita cu privire la activitatea unui client sau partener al unui beneficiar, aceasta poate fi transmisa catre beneficiar sau autoritatile competente pentru rezolvare.