RCS & RDS, are publicat un set de reguli stricte si clare pentru utilizarea corecta si responsabila a serviciilor sale de catre milioanele de clienti din toata lumea, cu pedepse serioase pentru cei care le incalca. Beneficiarii serviciilor RCS & RDS trebuie sa respecte regulile stabilite atat pentru utilizarea retelei Digi, cat si pentru conectarea la alte retele prin intermediul acesteia. Orice incercare de incalcare a securitatii retelei, fie intentionata sau nu, este interzisa, iar RCS & RDS isi rezerva dreptul de a actiona in consecinta.
RCS & RDS spune ca toti clientii sai trebuie sa inteleaga ca orice supraincarcare a retelei prin activitati de tip SPAM, flood sau alte metode similare este considerata utilizare neautorizata si este strict interzisa. RCS & RDS subliniaza ca folosirea de “IP multicast” sau a serviciilor de tip “proxy” fara permisiunea proprietarului este de asemenea interzisa. Aceste masuri sunt luate pentru a asigura securitatea si integritatea retelei.
RCS & RDS spune deasemenea ca in situatii in care se considera ca anumite IP-uri sunt folosite pentru distributia de SPAM, flood sau sunt identificate ca fiind “open relay”, compania isi rezerva dreptul de a bloca traficul dinspre sau catre aceste adrese. Acest lucru poate duce la imposibilitatea clientilor de a trimite sau primi trafic de la IP-urile respective, pentru a proteja reteaua de eventualele amenintari.
RCS & RDS: Regulile Oficiale STRICTE pe care sunt Obligati Clientii sa le Respecte
RCS & RDS poate lua masuri pentru a bloca traficul pe anumite porturi TCP/IP, in cazul in care se detecteaza activitati de tip flood sau daca acestea favorizeaza transmiterea de virusi. Aceste restrictii sunt necesare pentru a proteja atat reteaua proprie, cat si utilizatorii de posibile atacuri cibernetice.
Clientii RCS & RDS care folosesc reteaua pentru activitati ilegale sau contrare regulilor impuse le poate fi suspendat serviciul furnizat pe o perioada nedeterminata. Suspendarea se poate face fara notificare prealabila, in functie de gravitatea situatiei. Digi Romania S.A. va incerca sa contacteze beneficiarul pentru a-l informa cu privire la situatia aparuta.
RCS & RDS va colabora cu autoritatile pentru a investiga si solutiona plangerile legate de incidente de securitate si alte abuzuri. In cazul in care o reclamatie este primita cu privire la activitatea unui client sau partener al unui beneficiar, aceasta poate fi transmisa catre beneficiar sau autoritatile competente pentru rezolvare.
This post was last modified on oct. 11, 2024, 2:07 PM 14:07