DACIA Anunta Inceputul unei Ere a INOVATIILOR Odata cu Lansarea Bigster

DACIA Anunta Inceputul Ere INOVATIILOR Odata Lansarea Bigster

DACIA, prezenta la Salonul Auto de la Paris, pentru a dezvalui in mod oficial DACIA Bigster, a anuntat si cateva dintre planurile pe care le are pentru viitor, iar asta deoarece producatorul roman continua sa-si extinda portofoliul in segmentul C al pietei auto europene, cu planuri ambitioase de lansare a doua noi modele, dupa succesul SUV-ului Bigster.

DACIA, prin Denis Le Vot, a confirmat la Salonul Auto de la Geneva 2024 ca se lucreaza la doua caroserii complet diferite fata de modelele existente in gama, toate pe aceeasi platforma si construite in aceeasi fabrica. “Aceeasi platforma, aceeasi fabrica, exact acelasi lucru pentru a ramane competitivi”.

DACIA vrea totusi sa inoveze cu noile masini, astfel ca ele nu vor fi SUV-uri, “Nu, vom fi mai inovatori decat atat”, a adaugat Denis Le Vot. “Avem deja doua SUV-uri – Duster si Bigster – asa ca acum dorim sa identificam nevoile de transport viitoare. Persoane care se muta cu familia, solutii de mobilitate adaptate la noile realitati, orice este necesar pentru viitor.”

Patrice Levy-Bencheton, vice-presedintele DACIA pentru performanta produsului, a explicat ca segmentul C include mai multe subsegmente, iar Dacia intentioneaza sa le acopere pe toate. “Cel mai mare subsegment este C-SUV, astfel incat a avut sens sa incepem cu Bigster”, a mentionat Levy-Bencheton.

“Dar, bineinteles, exista si alte parti ale acestui segment, iar dorinta noastra este sa le acoperim pe toate. Vrem sa oferim solutii pentru fiecare tip de client din acest segment, fie ca este vorba de o masina de familie sau de un vehicul adaptat altor nevoi.”

DACIA Anunta Inceputul unei Ere a INOVATIILOR Odata cu Lansarea Bigster

DACIA are planuri foarte ambitioase pentru segmentul C, ele implicand o crestere semnificativa, iar Le Vot a subliniat ca marca are oportunitatea de a atrage noi clienti in aceasta piata uriasa. “Vom merge in cea mai mare ‘piscina’ din Europa, segmentul C-Crossover, adica masini de 2,5 metri”, a spus Le Vot. “Vrem doar ca o mica parte dintre acesti cumparatori sa ia in considerare Dacia. Segmentul C este esential in Europa, iar cele mai mari piete sunt Germania si Marea Britanie. Pentru noi, prezenta pe aceste piete este foarte importanta.”

DACIA spune ca noile modele vor fi dezvoltate pe aceeasi platforma tehnica utilizata pentru Bigster, ceea ce asigura un nivel ridicat de eficienta si competitivitate. Aceasta strategie permite reducerea costurilor si ofera acces la tehnologii moderne, pastrand in acelasi timp preturile accesibile. Platforma comuna va fi un element cheie in diferentierea modelelor Dacia de competitorii din segmentul C.

DACIA urmareste sa ofere solutii inovatoare si accesibile pentru un segment in continua crestere, consolidandu-si astfel pozitia pe piata auto europeana. Producatorul romanesc este pregatit sa ofere nu doar masini accesibile, ci si solutii de mobilitate care sa raspunda noilor cerinte ale consumatorilor europeni, fie ca este vorba de eficienta energetica, spatiu generos sau adaptabilitate. Viitoarele modele DACIA vor pune accentul pe functionalitate si vor incerca sa depaseasca asteptarile clientilor, oferind valoare si fiabilitate intr-un pachet modern si inovator.

DACIA isi propune astfel sa devina un jucator important in segmentul C, atragand clienti care isi doresc vehicule accesibile, practice si inovatoare. Prin aceasta strategie, Dacia nu doar ca isi consolideaza pozitia in Europa, dar si contribuie la redefinirea segmentului C prin oferirea unor modele versatile si orientate catre viitor.

author avatar
Redactia iDevice.ro