BRD Romania avertizeaza clientii din toata tara in legatura cu o noua problema din cauza careia foarte multi romani sunt afectati, ea avand la baza o metoda de frauda de tip spoofing, care presupune utilizarea frauduloasa a numerelor de telefon asociate bancii.
BRD Romania transmite ca persoane care pretind ca sunt angajati ai BRD falsifica, cu ajutorul unor softuri, numerele de telefon ale bancii, inclusiv TelVerde sau numerele de urgenta pentru carduri, pentru a induce in eroare clientii si a obtine informatii sensibile.
BRD Romania subliniaz aca in cadrul acestor apeluri, infractorii solicita informatii personale sau date confidentiale, folosind diferite pretexte, precum actualizarea contului, rezolvarea unor probleme tehnice sau prevenirea unor tranzactii neautorizate.
Aceste apeluri par a fi autentice, deoarece numarul de telefon afisat este unul cunoscut de catre clienti, asociat BRD. Totusi, banca subliniaza ca angajatii sai nu vor solicita niciodata date confidentiale, precum coduri PIN, parole sau informatii complete despre carduri, prin telefon.
BRD Romania a Emis o AVERTIZARE Oficiala Vizand Clientii Romani din Tara
BRD Romania subliniaza importanta vigilentei si recomanda clientilor sa nu divulge informatii personale, indiferent de motivul invocat de apelant. Daca primiti un astfel de apel, inchideti imediat si contactati banca prin canalele oficiale pentru a verifica autenticitatea solicitarii. Este esential sa nu raspundeti solicitarilor de acest tip si sa raportati imediat orice situatie suspecta accesand serviciul MyBRD Contact.
Clientii sunt incurajati sa ramana precauti si sa nu ofere date bancare sau informatii personale la telefon. In plus, este important sa va asigurati ca folositi intotdeauna aplicatia oficiala MyBRD sau sa accesati site-ul oficial al bancii pentru orice nevoie de informare sau asistenta.
BRD se angajeaza sa isi protejeze clientii si continua sa informeze publicul despre riscurile de securitate si metodele de prevenire a fraudelor. In plus, banca lucreaza constant la imbunatatirea masurilor de securitate pentru a proteja datele si fondurile clientilor. Daca aveti suspiciuni sau ati fost victima unei tentative de frauda, nu ezitati sa contactati banca pentru asistenta suplimentara.
Fiti mereu atenti la apelurile sau mesajele nesolicitate si nu divulgati niciodata informatii personale sau bancare. Fraudatorii se folosesc de tehnici avansate pentru a parea legitimi, dar vigilenta si prudenta pot preveni astfel de incidente. Raportarea imediata a tentativelor de frauda poate ajuta atat la protejarea conturilor personale, cat si la prevenirea altor potentiale victime.
This post was last modified on oct. 23, 2024, 12:23 AM 00:23