X

Raiffeisen Bank: 2 Informari Oficiale de ULTIM MOMENT Transmise Clientilor din Romania

Raiffeisen Bank, una dintre principalele institutii financiare din Romania la ora actuala, aduce in atentia clientilor sai una dintre foarte importantele initiative menita sa creasca constientizarea asupra impactului pe care fiecare dintre noi il are asupra mediului.

Raiffeisen Bank, prin intermediul aplicatiei Smart Market, banca invita clientii sa utilizeze un calculator pentru amprenta de carbon, care le permite sa urmareasca in timp real efectele tranzactiilor realizate cu cardul asupra mediului inconjurator.

Raiffeisen Bank subliniaza ca marimea amprentei de carbon variaza in functie de alegerile pe care le facem in fiecare zi. De la cumparaturi zilnice pana la achizitii mai mari, fiecare tranzactie contribuie la un anumit nivel de emisii de carbon. In acest context, Raiffeisen Bank incurajeaza utilizatorii sa isi cunoasca amprenta de carbon pentru a vedea unde pot face schimbari, astfel incat sa reduca impactul personal asupra mediului.

Raiffeisen Bank: 2 Informari Oficiale de ULTIM MOMENT Transmise Clientilor din Romania

“Atunci cand stii mai multe, poti alege mai bine,” a declarat un reprezentant al bancii. Prin aceasta campanie, Raiffeisen isi propune sa le ofere clientilor un instrument util pentru a lua decizii mai informate in ceea ce priveste obiceiurile lor de consum.

Raiffeisen Bank, pe langa acest aspect educational, aduce in atentie o alta campanie prin care ofera si o serie de premii atractive pentru cei care aleg sa foloseasca cardul Raiffeisen in perioada campaniei, care se desfasoara pana la 31 octombrie. Cu cat clientii efectueaza mai multe plati cu cardul in aceasta perioada, cu atat cresc sansele de a castiga unul dintre cele 15 premii puse la bataie.

Premiile includ 5 MacBook Air de 13 inch, 5 perechi de casti Apple AirPods Max Over-Ear si 5 ceasuri Apple Watch. Tranzactiile pot fi efectuate rapid si simplu la POS-uri, in transportul public, la tonomatele de snacks-uri si bauturi, sau la comerciantii online, oferindu-le utilizatorilor multiple modalitati de a se implica in campanie.

Cu aceasta initiativa, Raiffeisen Bank nu doar ca ofera clientilor sai sansa de a castiga premii atractive, dar si oportunitatea de a face un pas in directia sustenabilitatii, contribuind la un viitor mai verde si mai responsabil.

Redactia iDevice.ro

This post was last modified on oct. 24, 2024, 12:52 PM 12:52

Disqus Comments Loading...