X

Provocarile de ULTIM MOMENT ale ELECTRICA si Masurile Speciale pentru Clientii Romani

ELECTRICA, una dintre cele mai mari companii de energie din Romania cu 4 milioane de clienti care beneficiaza zilnic de serviciile sale, a decis sa aduca in imediata atentie a romanilor faptul ca in cadrul Conferintei Focus Energetic, cu tema “Provocarile iernii 2024-2025 pentru sistemul energetic national”, Ionel Boja, Directorul Diviziei Comerciale a Distributie Energie Electrica Romania – DEER, a subliniat ca a sa companie este pe deplin pregatita sa faca fata tuturor provocarilor pe care sezonul rece le poate aduce.

“Suntem pregatiti pentru a face fata tuturor provocarilor iernii”, a afirmat Ionel Boja, evidentiind angajamentul companiei de a asigura continuitatea furnizarii energiei electrice in conditii optime. El a detaliat masurile pe care Electrica le-a luat pentru a se pregati pentru varful de consum si conditiile meteo dificile.

“Pentru trecerea varfului de iarna, ne focusam pe aspecte de natura tehnice, organizatorice si administrative, sintetizate intr-un plan de masuri”, a explicat Boja. Acest plan prevede finalizarea lucrarilor de investitii si de mentenanta, dotarea personalului cu echipamente si mijloace necesare, precum si pregatirea utilajelor pentru a face fata conditiilor extreme.

Provocarile de ULTIM MOMENT ale ELECTRICA si Masurile Speciale pentru Clientii Romani

ELECTRICA, prin directorul sau a accentuat faptul ca iarna aduce provocari suplimentare, in special in ceea ce priveste accesul in zonele izolate sau greu accesibile. “Accesul in anumite zone este mult mai greu, si trebuie sa ne asiguram ca avem drumurile deschise si colaboram, in acest sens, cu autoritatile locale”, a precizat el. Colaborarea cu autoritatile locale este esentiala pentru a asigura interventii rapide si eficiente in caz de avarii sau alte situatii neprevazute.

Ionel Boja a apreciat buna colaborare cu autoritatile centrale si locale, mentionand in mod special sprijinul ministrului Energiei, Sebastian Burduja. “Apreciem sprijinul ministrului Energiei, dl Sebastian Burduja, pentru buna gestionare a evenimentelor din luna septembrie, din zona Galati”, a adaugat el.

ELECTRICA le aduce clientilor in atentie si aplicatia ChatVolt, un instrument util si intuitiv pentru consumatori. “Acceseaza ChatVolt, o aplicatie utila si intuitiva! Fie ca vrei sa verifici intreruperile planificate din zona ta, sa raportezi o problema sau sa transmiti rapid autocitirea indexului, ChatVolt iti sta la dispozitie ori de cate ori ai nevoie. Totul este simplu, rapid si la indemana”, se arata in comunicatul companiei.

Aplicatia ChatVolt vine in intampinarea nevoilor consumatorilor, oferind acces rapid la informatii actualizate si posibilitatea de a interactiona direct cu furnizorul de energie electrica. Prin intermediul acesteia, utilizatorii pot gestiona eficient situatiile care pot aparea pe parcursul iernii, contribuind la imbunatatirea calitatii serviciilor oferite.

Redactia iDevice.ro

This post was last modified on oct. 29, 2024, 12:19 PM 12:19

Disqus Comments Loading...