E.ON, una dintre companiile principale care furnizeaza gaze naturale si energie electrica pentru un numar foarte mare de romani la nivel national, a subliniat importanta rolului companiei ca un partener de incredere pentru autoritatile statului.
E.ON, la conferinta “Pregatiti de iarna?”, organizata de Antena 3 CNN, oficialul a afirmat ca, desi nu a fost cel mai comod lucru, E.ON a reusit sa sprijine eforturile autoritatilor, prefinantand schema de plafonare si asigurandu-se ca sunt achizitionate din timp cantitatile de gaz necesare pentru sezonul rece, ceea ce a insemnat un efort financiar suplimentar considerabil.
“Cred ca interventiile statului sunt necesare, mai ales in contextul unei crize energetice, cu conditia ca acestea sa fie temporare si punctuale. Si cred foarte mult ca ajutorul pe care statul vrea sa-l dea in continuare trebuie sa mearga tintit catre clientii vulnerabili. Cu atat mai mult cu cat ne apropiem de momentul liberalizarii pietei, din aprilie 2025, iar o piata libera inseamna o piata competitiva in care, in primul rand, clientul are de castigat, asadar vorbim despre supremația clientului”, a declarat Directorul General al E.ON Energie Romania.
E.ON, prin directorul sau a mentionat si dificultatile intampinate de furnizori in contextul prefinantarii schemei de plafonare, adaugand: “Am inteles ca, in toata aceasta perioada, trebuie sa fim un partener de incredere pentru autoritatile statului, chiar daca nu a fost cel mai comod lucru, in conditiile in care furnizorii au prefinantat schema de plafonare si, din pacate, inca ne confruntam cu intarzieri considerabile in recuperarea acestor sume pe care statul ni le datoreaza.”
E.ON: Informari Oficiale de ULTIM MOMENT privind Hotararile Luate pentru Milioane de Romani
E.ON a demonstrat ca este un furnizor responsabil, care pune clientul in centrul preocuparilor sale. Compania a depus eforturi considerabile pentru a achizitiona din timp cantitatile de gaze necesare trecerii cu bine a sezonului rece, fiind constienti de obligatia de stocare stabilita de autoritati.
“Obligatia de stocare inseamna asigurarea unei cantitati mult mai mari decat nevoile noastre comerciale si este important de stiut ca gazele neconsumate, care raman in depozit dupa iarna, poarta un cost de inmagazinare pe care tot clientul final il va suporta. Fara indoiala, este foarte important sa asiguram securitatea energetica si securitatea in alimentarea clientilor, dar, pe de alta parte, la fel de important este sa reusim sa pastram un echilibru tocmai pentru a nu afecta facturile”, a adaugat oficialul.
E.ON, in ceea ce priveste viitorul pietei de energie, Directorul General al E.ON Energie Romania a evidentiat ca liberalizarea pietei din 2025 va aduce beneficii consumatorilor printr-o competitie crescuta, ceea ce inseamna preturi mai bune si servicii de calitate superioara.
“O piata libera inseamna nu doar competitie, ci si transparenta, iar aceasta este in beneficiul clientului final. Competitia va obliga furnizorii sa ofere conditii mai bune, preturi competitive si servicii diversificate, astfel incat clientul sa aiba intotdeauna de castigat. Ne dorim sa fim un furnizor pe care clientii sa se poata baza, nu doar prin siguranta alimentarii, ci si prin servicii care aduc valoare adaugata”, a mentionat acesta.
E.ON Energie Romania doreste sa fie un partener de incredere nu doar pentru autoritati, ci si pentru clientii sai, pregatindu-se astfel pentru liberalizarea pietei de energie, un proces ce va aduce beneficii semnificative consumatorilor printr-o competitie crescuta si un accent mai mare pe nevoile clientilor.
Compania va continua sa puna clientul in centrul preocuparilor sale, sa investeasca in siguranta energetica si sa se asigure ca traversarea sezonului rece se va face fara probleme majore, toate acestea contribuind la construirea unei relatii de incredere cu consumatorii.