CEC Bank, una dintre cele mai mari institutii financiare din Romania, a anuntat implementarea unor noi masuri importante pentru clientii din toata tara, prin implementarea unei platforme CRM (Customer Relationship Management) de ultima generatie, proiectata sa imbunatateasca semnificativ modul de solutionare a nevoilor zilnice ale clientilor, crescand astfel gradul lor de satisfactie.
CEC Bank transmite ca aceasta platforma inovatoare, construita pe o tehnologie no-code, este oferita de Creatio, un lider global in solutii CRM si no-code. Gabriel Pralea, Director al Directiei de Administrare a Retelei Teritoriale din cadrul CEC Bank, a declarat: “Suntem foarte increzatori ca, odata cu implementarea platformei CRM Creatio, bazata pe o tehnologie moderna no-code si avand la baza practici de top din zona serviciilor financiare, CEC Bank va oferi o crestere semnificativa a nivelului de satisfactie privind serviciile bancare pe piata din Romania.
Constructia unui parteneriat sustenabil cu clientii nostri se bazeaza pe incredere, pe convenienta si pe disponibilitatea ridicata a serviciilor noastre, asigurate de un model de distributie hibrid.”
CEC Bank Anunta Oficial Schimbarile de ULTIM MOMENT cu Impact Major pentru Serviciile din Romania
CEC Bank transmite in mod oficial ca noua platforma va fi construita pe o infrastructura cloud si va integra un ecosistem de 14 module destinate gestionarii si dezvoltarii relatiilor cu cei peste 2,3 milioane de clienti ai bancii, atat persoane fizice, cat si companii.
Aceste module ofera functionalitati avansate in domenii esentiale, precum managementul vanzarilor, operatiunilor si marketingului, imbunatatind astfel eficienta si productivitatea bancii pe termen mediu si lung prin automatizarea si monitorizarea proceselor de business. Utilizarea inteligentei artificiale (AI) si a machine learning-ului va contribui, de asemenea, la cresterea performantei operationale a bancii.
Implementarea CRM face parte dintr-un program strategic mai amplu de transformare la CEC Bank. Pe langa aceasta initiativa, banca a dezvoltat proiecte suplimentare pentru a sustine dezvoltarea si eficienta operatiunilor sale, cum ar fi lansarea platformei moderne FIS Quantum, destinata gestionarii activitatilor de trezorerie si a bilantului, cu functionalitati suplimentare pentru clienti.
CEC Bank a actualizat sistemul financiar-contabil prin implementarea unei platforme ERP (SAP) si a dezvoltat un nou sistem Core Banking, destinat sa inlocuiasca sistemul actual cu unul mai modern si robust, capabil sa sustina viitoarele cerinte de dezvoltare. In plus, banca a investit intr-un Centru de Date modern pentru a asigura rezilienta operationala, acesta fiind echipat cu caracteristici de Data Center.
In prima jumatate a acestui an, digitalizarea accesului la produsele si serviciile bancare a continuat sa se diversifice, cu o extindere a tehnologiei bazate pe motoare decizionale automate in unitatile teritoriale. Astfel, 50% din creditele de consum sunt oferite clientilor persoane fizice prin fluxuri digitalizate, care permit un timp mediu de raspuns de 30 de minute pentru transferul fondurilor in contul clientului.
Implementarea platformei CRM si celelalte proiecte ale Programului de Transformare sunt parte integranta din strategia CEC Bank, avand in centru nevoile clientilor si o orientare constanta catre imbunatatirea experientei lor bancare.