BANCA Transilvania, una dintre institutiile financiare de top din Romania, cu peste 4 milioane de clienti care beneficiaza de serviciile sale doar pe teritoriul tarii noastre, isi anunta clientii despre cum continua sa inoveze in domeniul platilor digitale, stabilind recorduri si extinzandu-si oferta de servicii financiare prin BT Pay.
BANCA Transilvania spune ca de Black Friday 2024, a inregistrat aproape 10 milioane de tranzactii intr-o singura zi, un maxim istoric si o crestere de 23% fata de aceeasi perioada din 2023. Acest volum impresionant consolideaza pozitia BT ca principal procesator de plati din Romania, datorita numarului extins de clienti si operatiunilor efectuate prin reteaua sa de POS-uri, carduri si platforme online.
BANCA Transilvania afirma ca printre cele mai interesante noutati aduse de se numara posibilitatea de a plati in rate pentru asigurarea RCA, direct prin aplicatia BT Pay. Aceasta optiune se alatura altor facilitati disponibile in aplicatie, cum ar fi platile rapide sau achizitiile de bunuri in rate, care au crescut in popularitate cu 24% fata de anul trecut, cumuland peste 41 milioane de lei in total.
BANCA Transilvania: Noile Informari Oficiale de ULTIM MOMENT cu o Avertizare pentru Clientii Romani
Pentru cumparaturi, cel mai mare cos platit cu cardul BT a atins aproape 70.000 de lei, reflectand interesul crescut pentru produse IT si alte categorii premium. In intervalul 8.00 – 9.00 al zilei de Black Friday, Banca Transilvania a inregistrat un alt record impresionant, cu peste 730.000 de tranzactii pe ora si aproape 400 de tranzactii pe secunda.
BANCA Transilvania spune ca au fost 13 ore consecutive cu mai mult de 500.000 de tranzactii pe ora, semn al activitatii intense de cumparaturi si plati rapide. O alta schimbare semnificativa fata de anul trecut este adoptarea rapida a optiunii “Pay with BT Pay” pe 6.500 de site-uri, permitand plati rapide si usoare pentru clienti. Banca planuieste extinderea acestei solutii in perioada urmatoare, crescand accesibilitatea pentru cumparaturi online.
BANCA Transilvania gestioneaza un ecosistem complet in jurul cardurilor sale, inclusiv programul de fidelizare STAR, aplicatia BT Pay, platforma eCommerce BTeComm, o retea de POS-uri si bancomate, precum si cele 6,6 milioane de carduri, dintre care 4,2 milioane sunt digitale.
BANCA Transilvania transmite deasemenea si o recomandare extrem de serioasa de precautie fata de “super oferte” si “premii” care par prea bune pentru a fi reale. Verificarea atenta a informatiilor este esentiala pentru o experienta de cumparaturi sigura si fara riscuri, iar asta pentru ca exista multi romani pacaliti de campaniile de fraudare derulate constant.
This post was last modified on nov. 12, 2024, 1:25 PM 13:25