ELECTRICA: AVERTIZARILE Oficiale de ULTIM MOMENT Vizand Problemele Majore ale Clientilor Romani

ELECTRICA AVERTIZARILE Oficiale ULTIM MOMENT Vizand Problemele Majore Clientilor Romani

ELECTRICA, unul dintre cei mai mari furnizori de energie electrica din Romania cu 4 milioane de clienti care beneficiaza de serviciile sale in fiecare zi, transmite ca ANM, Administratia Nationala de Meteorologie, a emis o avertizare de cod galben de lapovita, ninsori si intensificari ale vantului pentru intervalul 20-23 noiembrie.

ELECTRICA spune ca din cauza acestor conditii meteorologice nefavorabile, mai multe instalatii din aria de acoperire a Distributie Energie Electrica Romania (DEER) au fost afectate partial, ceea ce a dus la intreruperi in alimentarea cu energie electrica in anumite zone.

ELECTRICA anunta ca echipele de interventie ale DEER sunt mobilizate si actioneaza constant pentru a limita efectele negative ale conditiilor meteo nefavorabile. In prezent, aproximativ 40 de echipe operative sunt pe teren si lucreaza neincetat pentru a restabili alimentarea cu energie electrica in localitatile afectate de ninsori si vant puternic.

ELECTRICA: AVERTIZARILE Oficiale de ULTIM MOMENT Vizand Problemele Majore ale Clientilor Romani

Consumatorii afectati de intreruperile de curent pot raporta deranjamentele prin mai multe metode puse la dispozitie de ELECTRICA:

  • ChatVolt: Accesati site-ul companiei si utilizati aplicatia ChatVolt, pentru a obtine rapid si usor informatii despre intreruperi si pentru a raporta deranjamentele;
  • Harta interactiva: Utilizatorii pot verifica intreruperile din zona DEER accesand harta interactiva de pe site-ul nostru;
  • Call Center: Pentru asistenta telefonica, apelati Serviciul Call Center Distributie, folosind numerele specifice zonei in care va aflati:
    • Transilvania Nord (judetele CJ, BN, SJ, BH, SM, MM) – 0800.400.929;
    • Transilvania Sud (judetele AB, SB, MS, HR, BV, CV) – 0800.500.929;
    • Muntenia Nord (judetele PH, DB, BZ, BR, GL, VN) – 0800.500.205;
    • Toate aceste numere sunt disponibile non-stop, oferind suport in orice moment.

ELECTRICA subliniaza angajamentul lor de a actiona rapid pentru a restabili alimentarea cu energie electrica in zonele afectate. Interventiile sunt realizate in conditii dificile, iar echipele DEER se asigura ca orice deranjament este gestionat eficient pentru a minimiza disconfortul clientilor.

Este important ca utilizatorii sa fie informati si sa foloseasca resursele disponibile pentru a raporta orice problema aparuta, astfel incat alimentarea sa fie restabilita cat mai curand posibil.

author avatar
Redactia iDevice.ro