Stefan-Radu Oprea, ministrul Economiei, a anuntat astazi ca Romania va fi, in premiera, gazda unei conferinte internationale de turism organizata de The Travel Network Group, cea mai mare asociatie pentru agenti de turism si tour operatori din Marea Britanie.
Stefan-Radu Oprea afirma in mod oficial faptul ca, evenimentul, programat pentru anul viitor, se va desfasura la Bucuresti si va reuni peste 450 de participanti din UK, parte din reteaua The Travel Network Group.
Conferinta va aduce impreuna tour operatori, agentii de turism, Organizatii de Management al Destinatiei (OMD), precum si autoritati publice din Romania. Participantii vor beneficia de un program diversificat, ce include sesiuni de afaceri, paneluri de industrie, ateliere interactive si numeroase oportunitati de networking.
Deasemenea, The Travel Network Group va organiza tururi ghidate si vizite la locatii emblematice ale Capitalei, oferind delegatilor o incursiune in cultura romaneasca.
Ministerul Economiei alaturi de The Travel Network Group au stabilit ca #MEAT va deveni partener oficial al evenimentului, dupa ce reprezentantii institutiilor au ajuns la acord la sfarsitul saptamanii trecute. In cadrul discutiilor, au fost prezentate cele mai recente actiuni ale Romaniei destinate promovarii turismului pe piata britanica.
Printre aceste initiative se numara participarea la targul de turism WTM Londra, campaniile TV si OOH difuzate pe BBC News si pe autobuzele din Londra, Manchester, Liverpool si Birmingham, sub sloganul #HopOnBoardToRomania.
Succesul promovarii Romaniei a fost evident si la Targul International de Turism din Varsovia, unde tara noastra a fost promovata cu succes. Standul Romaniei, impresionant si foarte animat, a atras admiratia tuturor participantilor si a fost premiat de organizatori la categoria “Trade Fair Exhibition”. Aceasta recunoastere subliniaza modul profesionist in care sunt promovate destinatiile turistice ale Romaniei.
Targul International de Turism „TT Warsaw” reuneste specialisti din domeniul turismului mondial, reprezentand organisme nationale, regionale si locale de turism, asociatii profesionale, tour operatori si agentii de turism, companii aeriene, firme de inchirieri auto, societati de transport feroviar sau naval, lanturi hoteliere, camping-uri si alte structuri de cazare, parcuri de distractii si alte facilitati de cazare.
Cu aceste initiative, Romania isi consolideaza pozitia pe piata turismului international, atragand atentia agentilor de turism si a operatorilor din Marea Britanie asupra bogatiei si diversitatii ofertelor turistice romane.