BRD Romania: Explicatiile Oficiale cu o ATENTIONARE de Ultima Ora Vizand Toti Clientii

BRD Romania Explicatiile Oficiale ATENTIONARE Ultima Ora Vizand Toti Clientii

BRD Romania a lansat un avertisment important catre clientii din toata Romania, iar asta din cauza problemei cu care se confrunta tot mai multi oameni privind cresterea numarului de fraude online, subliniind metodele sofisticate folosite de fraudatori pentru a manipula emotiile victimelor. Banca recomanda clientilor sa fie vigilenti si sa adopte masuri preventive pentru a evita pierderile financiare.

BRD Romania spune ca, cu toate ca instrumentele fraudatorilor online devin din ce in ce mai diverse, a explicat ca acestea au un numitor comun: manipularea emotiilor persoanelor tinta. Fraudatorii exploateaza nevoia de a avea un trai mai bun, entuziasmul pentru castiguri rapide si sentimentul de a gasi solutii la problemele financiare.

„Nevoia de a avea un trai mai bun, entuziasmul de a avea un castig imediat si sentimentul ca ai gasit o solutie la problemele tale financiare sunt butoanele pe care fraudatorii le apasa in mod constant”, a declarat un reprezentant al BRD Romania.

BRD Romania explica si ca unul dintre cele mai frecvente tipuri de fraude online implica reclame inselatoare care promit castiguri “substantiale si rapide” prin investitii profitabile in actiuni la companii de renume. Aceste reclame par sustinute de persoane foarte cunoscute din mediul public, oferind astfel o garantie a legitimitatii mesajului.

BRD Romania: Explicatiile Oficiale cu o ATENTIONARE de Ultima Ora Vizand Toti Clientii

BRD Romania a subliniat ca piata de capital este strict reglementata, iar accesul este facilitat doar de catre persoane autorizate de Autoritatea de Supraveghere Financiara. Pentru a preveni astfel de fraude, BRD Romania recomanda clientilor sa nu se grabiasca sa raspunda la apeluri urgente care solicita realizarea unei serii de actiuni financiare.

„In cazul in care primiti un apel in care vi se solicita sa realizati urgent o serie de actiuni, nu va grabiti sa dati curs. Verificati intotdeauna apeland banca la numerele de telefon publicate pe site-ul oficial sau prezentandu-va fizic la orice unitate teritoriala”, a adaugat banca.

In situatia in care un client a fost victima unei fraude, BRD Romania asigura ca banca va intreprinde toate demersurile necesare pentru limitarea pierderilor si recuperarea sumelor transferate. Este esential ca clientul sa colaboreze cu banca, sa ofere informatiile necesare in detaliu si sa urmeze instructiunile lucratorilor bancari pentru a maximiza sansele de recuperare a fondurilor.

BRD Romania subliniaza importanta constientizarii si educarii clientilor cu privire la metodele de fraudare online, incurajandu-i sa fie atenti si sa ia masuri preventive pentru a-si proteja resursele financiare. Prin aceste initiative, banca isi reafirma angajamentul fata de siguranta si securitatea clientilor sai in mediul digital.

author avatar
Redactia iDevice.ro