Raiffeisen Bank Emite o ATENTIONARE Oficiala de ULTIM MOMENT, ce Transmite Clientilor Romani

Raiffeisen Bank Emite ATENTIONARE Oficiala ULTIM MOMENT Transmite Clientilor Romani

Raiffeisen Bank, principala institutie financiara din Romania cu un numar mare de clienti care se bucura de serviciile sale in diverse colturi ale tarii in fiecare zi, a informat romanii ca, in noaptea de sambata spre duminica, 8 decembrie 2024, intre orele 00:01 si 02:00, va avea loc o mentenanta programata a sistemelor sale informatice.

Raiffeisen Bank transmite ca aceasta actiune este necesara pentru imbunatatirea si optimizarea infrastructurii IT, asigurand astfel o experienta mai buna si mai sigura pentru toti clientii bancii. In timpul acestei mentenante, mai multe servicii bancare vor fi indisponibile temporar, iar clientii sunt rugati sa ia in considerare aceste intreruperi si sa isi planifice operatiunile bancare in consecinta.

Raiffeisen Bank explica faptul ca serviciile afectate includ aplicatiile de mobile si internet banking destinate persoanelor fizice, respectiv Smart Mobile si Raiffeisen Online. Aceste aplicatii nu vor fi accesibile in intervalul mentionat, ceea ce inseamna ca utilizatorii nu vor putea efectua tranzactii sau consulta informatii despre conturile lor. Totodata, aplicatia Smart Market, utilizata pentru gestionarea cumparaturilor si a ofertelor speciale, va fi de asemenea indisponibila.

Raiffeisen Bank explica foarte clar faptul ca inclusiv clientii persoane juridice vor fi si ei afectati de aceasta mentenanta. Astfel, aplicatiile de mobile si internet banking dedicate acestora, precum Smart Business, noul Raiffeisen Online IMM, Raiffeisen Online si Smart Mobile, nu vor fi functionale.

Raiffeisen Bank Emite o ATENTIONARE Oficiala de ULTIM MOMENT, ce Transmite Clientilor Romani

Aceasta intrerupere temporara poate afecta operatiunile comerciale si tranzactiile realizate de catre companii, motiv pentru care clientii sunt sfatuiti sa efectueze platile importante inainte de inceperea mentenantei.

Aplicatia Raiffeisen SmartToken, folosita pentru autorizarea tranzactiilor online, va fi si ea indisponibila in acest interval. In acest context, pentru autorizarea platilor online efectuate cu cardul, clientii vor putea utiliza parola si codul OTP (One Time Password) primit prin SMS.

Aceasta alternativa permite continuarea tranzactiilor online in conditii de siguranta, chiar si in absenta aplicatiei SmartToken. Platile instant vor fi suspendate pe durata mentenantei, ceea ce inseamna ca transferurile rapide de bani intre conturi nu vor putea fi realizate in acest interval.

Raiffeisen Bank afirma si ca unele sectiuni ale website-ului bancii vor fi, de asemenea, indisponibile, ceea ce poate limita accesul clientilor la anumite informatii si servicii online. De asemenea, adaugarea unor carduri noi in wallet-uri va fi temporar suspendata, ceea ce poate afecta utilizarea serviciilor de plata digitala.

Tranzactiile cu cardul de debit emise de Raiffeisen Bank vor fi indisponibile in intervalul 00:01 – 01:00, ceea ce inseamna ca clientii nu vor putea efectua plati cu aceste carduri in aceasta perioada. Cu toate acestea, cardurile de credit emise de Raiffeisen Bank vor ramane functionale pe tot parcursul mentenantei, permitand clientilor sa efectueze plati si sa acceseze fonduri in mod normal.

Pentru a verifica toate detaliile despre disponibilitatea serviciilor in timpul mentenantei, Raiffeisen Bank recomanda clientilor sa acceseze pagina dedicata de pe website-ul bancii. Aceasta pagina va oferi informatii actualizate si detalii suplimentare despre intreruperile planificate, ajutand clientii sa fie la curent cu situatia.

Raiffeisen Bank spune ca in caz de nevoie, cum ar fi blocarea unui card sau alte operatiuni urgente, clientii sunt incurajati sa contacteze call center-ul bancii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002. Aceste numere sunt apelabile din orice retea din Romania sau din strainatate, la tarif normal, si sunt disponibile pentru a oferi asistenta in caz de situatii urgente.

Raiffeisen Bank isi cere scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta mentenanta programata si multumeste clientilor pentru intelegerea si rabdarea lor. Aceste actiuni de mentenanta sunt esentiale pentru a asigura securitatea si performanta sistemelor bancii, oferind astfel clientilor o experienta bancara mai sigura si mai eficienta.

author avatar
Redactia iDevice.ro