ING Romania, una dintre bancile cele mai mari din Romania la ora actuala, isi consolideaza angajamentul fata de clientii sai, iar asta deoarece chiar inainte de Craciun a luat actiuni pentru optimizarea si imbunatatirea serviciilor oferite prin platforma Home’Bank.
ING Romania se asigura astfel ca se afla pe Lista Frumoasa a lui Mos Craciun, pregatindu-se pentru un an nou 2024 plin de inovatii si facilitati pentru utilizatori. Aceasta initiativa vine in contextul dorintei ING Romania de a oferi clientilor sai o experienta bancara superioara, adaptata nevoilor moderne si tehnologiilor de ultima ora.
ING Romania spune ca in ultima runda de modificari si optimizari aduse platformei Home’Bank are ca scop imbunatatirea performantei aplicatiei, sporirea securitatii tranzactiilor si introducerea unor noi functionalitati menite sa simplifice gestionarea financiilor personale si ale afacerilor.
ING Romania isi arata recunostinta fata de clientii sai pentru fidelitatea si increderea acordata de-a lungul anului. Banca multumeste tuturor clientilor care au ales Home’Bank ca partener financiar, subliniind importanta fiecarei relatii construite. Pentru cei care s-au alaturat Home’Bank pentru prima data, ING Romania ii felicita si le ureaza bun venit intr-o familie bancara dedicata si orientata spre inovatie.
ING Romania Confirma Oficial Masura de ULTIM MOMENT Luata Inainte de Craciun in Romania
ING Romania aduce in atentie si ca in perioada sarbatorilor a lansat o initiativa speciala de sustinere a comunitatii. Incepand cu 10 decembrie si pana la finalul anului urmator, clientii Home’Bank vor avea posibilitatea sa sprijine usor 18 ONG-uri noi prin intermediul aplicatiei. Aceasta initiativa permite utilizatorilor sa contribuie la diverse cauze sociale si umanitare, extinzand bucuria de a darui nu doar in timpul sarbatorilor, ci si pe parcursul intregului an.
ING Romania isi reafirma angajamentul fata de responsabilitatea sociala si dorinta de a face o diferenta pozitiva in comunitate. Facilitand accesul la sustinerea unor organizatii non-guvernamentale diverse, banca incurajeaza clientii sa participe activ la imbunatatirea societatii, oferindu-le instrumente simple si eficiente pentru a face bine.
ING Romania isi consolideaza pozitia pe piata bancara printr-o serie de masuri menite sa imbunatateasca experienta clientilor si sa sprijine comunitatea. Optimizarile aduse platformei Home’Bank si lansarea initiativei de sustinere a ONG-urilor demonstreaza dedicarea bancii de a oferi servicii de inalta calitate si de a contribui la bunastarea generala.
Clientii ING Romania pot astepta cu incredere un an nou 2024 plin de noutati si imbunatatiri, fiecare pas fiind facut cu intentia de a aduce o Home’Bank mai buna si mai performanta.
This post was last modified on dec. 18, 2024, 4:06 PM 16:06