PPC Romania, unul dintre grupurile de energie cele mai mari la nivelul intregii tari cu aproape 4 milioane de clienti, aduce in imediata atentie a romanilor faptul ca magazinele sale vor functiona dupa un program modificat in intervalul 24 decembrie 2024 – 7 ianuarie 2025, in timp ce in celelalte zile acestea vor opera conform orarului obisnuit.
PPC Romania transmite oficial ca, cea mai mare parte a operatiunilor poate fi efectuata prin canale digitale, astfel incat deplasarea in magazinele PPC Energie Muntenia sau PPC Energie nu mai este necesara in majoritatea situatiilor. Indexul de energie electrica sau gaz se poate transmite online prin sectiunea dedicata Index din cadrul aplicatiei myPPC ori direct de pe site-ul oficial.
PPC Romania spune ca pentru indexul de energie electrica exista si varianta apelarii, in perioada de telecitire mentionata pe factura, a numerelor de telefon gratuite 0800 07 07 01 (valabil pentru contractele de pe piata concurentiala) ori 0800.07.08.09 (destinat clientilor cu contracte in regim reglementat), precum si a numarului cu tarif normal 021.9977. Toate detaliile referitoare la transmiterea indexului sunt disponibile pe website.
PPC Romania spune ca toti cei care doresc sa intre in contact cu un consultant, pot apela 021.9977 (tarif normal, disponibil atat din Romania, cat si din strainatate), in intervalul 08:00 – 20:00, de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale. Prin acest serviciu, clientii pot afla informatii despre facturi si sold, pot afla date despre contracte ori pot activa servicii cum ar fi factura electronica.
PPC Romania: Importanta Hotarare Oficiala de ULTIM MOMENT cu Masuri Vizand Clientii Romani
Platile pot fi efectuate online, prin direct debit, prin transfer bancar sau accesand aplicatia myPPC. Pentru cei care prefera plata in numerar, exista automate de plata de tip self-pay, situate in magazinele PPC Energie Muntenia si PPC Energie din Bucuresti si din zece judete (Arad, Caras-Severin, Calarasi, Constanta, Giurgiu, Hunedoara, Ialomita, Ilfov, Timis si Tulcea), precum si in retelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland si alte magazine alimentare.
PPC Romania spune ca in majoritatea magazinelor PPC Energie este deja implementata o solutie de plata prin POS, astfel incat clientii care doresc sa achite pe loc au la indemana aceasta varianta. Detalii despre partenerii bancari si comerciali ai PPC Energie Muntenia si PPC Energie sunt mentionate pe factura de energie electrica si pot fi gasite si in sursele oficiale ale PPC Romania.
PPC Romania spune si ca oricare dintre cei interesati pot utiliza cu usurinta aplicatia myPPC fie din browser, de pe website, fie descarcand-o gratuit din App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acestei aplicatii pot fi primite si achitate facturile de energie electrica ori gaze naturale, poate fi inregistrat indexul si poate fi urmarita balanta de plata.
Deasemenea, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel incat atat clientii existenti, cat si cei potentiali pot transmite online cereri de incheiere a unui contract de furnizare de energie electrica sau gaze naturale.
Programul special anuntat pentru perioada 24 decembrie 2024 – 7 ianuarie 2025 demonstreaza preocuparea PPC Romania de a veni in sprijinul clientilor cu solutii digitale rapide si eficiente, menite sa faciliteze transmiterea indexului, achitarea facturilor si obtinerea informatiilor necesare, chiar si in zilele apropiate sarbatorilor de iarna.