PPC Romania, lider pe piata furnizorilor de energie din tara, anunta cei aproape 4 milioane de romani din intreaga tara despre faptul ca in cursul zilelor urmatoare va efectua actualizari importante ale platformelor sale online in perioada 27 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025. Aceste actualizari fac parte din procesul de fuziune dintre companiile PPC Energie si PPC Energie Muntenia, consolidandu-se sub brandul unitar PPC Energie.
PPC Romania afirma ca in perioada 27-28 decembrie, website-ul oficial www.ppcenergy.ro va fi temporar indisponibil. Deasemenea, intre 30 decembrie 2024 si 5 ianuarie 2025, anumite servicii online, inclusiv aplicatia myPPC, nu vor fi accesibile. Aceste masuri sunt necesare pentru a integra si actualiza sistemele informatice ale celor doua companii, asigurand o tranzitie lina si imbunatatirea experientei clientilor.
PPC Romania aduce in atentie si ca in zilele de 30 si 31 decembrie, precum si pe 3 ianuarie, operatorii call center PPC Energie vor ramane disponibili pentru a inregistra solicitarile clientilor. Pentru asistenta telefonica, clientii pot contacta echipa PPC Energie la numarul 021.9977, apelabil din tara si din strainatate, de luni pana vineri, intre orele 8:00 si 20:00, cu exceptia sarbatorilor legale.
Pe durata actualizarii, platile se pot efectua doar prin intermediul partenerilor bancari sau prin transfer bancar. Clientii care prefera plata numerar pot folosi automate de plata self-pay disponibile in magazinele PPC Energie din Bucuresti si zece judete: Arad, Caras-Severin, Calarasi, Constanta, Giurgiu, Hunedoara, Ialomita, Ilfov, Timis si Tulcea.
PPC Romania: Milioane de Clienti Romani ATENTIONATI Oficial, Masurile Anuntate in Toata Tara
PPC Romania afrma deasemenea ca aceste automate sunt amplasate in retelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland si alte magazine alimentare. Ca noutate, majoritatea magazinelor PPC Energie au implementat si o solutie de plata prin POS, facilitand achitarea facturilor direct la punctul de vanzare.
“PPC Romania intelege cat de important este accesul la informatii pentru clientii sai. Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta perioada de actualizare si multumim pentru intelegere si sustinere. Suntem dedicati sa oferim servicii imbunatatite si sa ne adaptam la nevoile clientilor nostri in aceasta perioada de schimbare.”
Fuziunea celor doua companii va aduce numeroase beneficii clientilor, inclusiv o gama mai larga de servicii, o platforma online mai robusta si o eficienta operationala sporita. Aceste schimbari sunt parte a angajamentului PPC Romania de a oferi solutii energetice de inalta calitate si suport dedicat pentru toti clientii sai.
Pentru mai multe informatii despre actualizarile platformelor si metodele alternative de plata, vizitati site-ul nostru www.ppcenergy.ro sau contactati serviciul de asistenta clienti la numarul 021.9977.
PPC Romania isi reafirma angajamentul de a oferi servicii de top si de a asigura o tranzitie fara probleme pentru toti clientii sai in aceasta perioada de fuziune si actualizare.